شناسهٔ خبر: 22668173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخی ها به دنبال شیطنت هستند؛ AFC هیچ نامه ای به ما نزده است

سهیل مهدی: هیچ نامه ای از کنفدارسیون فوتبال آسیا مبنی به کنار گذاشته شدن یک تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دست ما نرسیده است.

صاحب‌خبر -

سهیل مهدی: AFC هیچ نامه ای به ما نزده استسهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: بعید می دانم حذف یکی از نمایندگان فوتبال ایران از آسیا صحت داشته باشد، چون تا این لحظه هیچ نامه ای به دست ما نرسیده است نمی دانم این اخبار از کجا آمده است.
وی ادامه داد:جلسات بسیار منظمی را برای صدور مجوز حرفه ای داشتیم و  با این حال کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مدارک ارسالی را بررسی می کند و هر کدام ازباشگاهها که بامشکل روبرو شوند نامه ی آن را به فدراسیون فوتبال می آید.
مهدی افزود: شاید برخی ها دوست دارند تیم مورد علاقه ی آنها به آسیا برود که این خبرها را منتشر می کنند و باید اعلام کنم در حال حاضر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای به دست ما نرسیده است وبا وجود اینکه جمعه است کار اداری هم تعطیل است و فراموش نکنیم که فردا و پس فردا هم به دلیل تعطیلات پایان هفته  بین المللی قاعدتا نامه ای برای ما ارسال نمی شود.
دبیر کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاهها در پایان صحبتهایش گفت: در صورت حذف احتمالی یکی از تیم های معرفی شده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه ایران کاهش پیدا نمی کند و می توانیم تیم دیگری را روانه این بازی ها کنیم.

برخی از سایتهای خبری اعلام کرده بودند که کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای را به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده و گفته از بین استقلال،پرسپولیس،تراکتورسازی و نفت تهران یکی از تیمها نمی تواند در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال آینده حضور داشته باشد و فوتبال ایران باید سریعا نماینده جدید خود را معرفی کند.

 

 

 

نظر شما