شناسهٔ خبر: 22668002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فلاحت‌زاده: دوست نداشتیم هواداران استقلال محروم شوند/ با جباری صحبت کرده‌ایم

مربی گسرتش فولاد می‌گوید دوست داشت هوادران محروم نمی شدند و از دیدن یک بازی با کیفیت لذت می‌بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد اظهار کرد: تیم‌مان نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده است. خوشبختانه رضا خالقی فر به بازی رسیده اما غایبان بزرگ ما مانند آندرانیک تیموریان، امین خطیبی، علیرضا نقی زاده و میلاد فخر الدینی ما را همرامی نمی‌کنند و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند. شرایط تیم مان به گونه ای است که امیدمان به جوانان تیم است که آینده تیم را تضمین می کنند.

او همچنین گفت:‌تیم استقلال هم خوب است. جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست. در زمان منصوریان و الان که شفر تیم را هدایت می کند، استقلال کیفیت فنی بالایی داشته است.  آنالیز های خوبی نسبت به استقلال داشتیم. آنها در داخل و خارج از خانه خوب بازی می کنند. البته تماشاگران محروم هستند. دوست داشتیم تماشاگران حضور داشتند و از دیدن این بازی لذت می بردند.

فلاحت زاده ادامه داد: تمام بازی های استقلال را دیدیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به درستی تشخیص دادیم. طبق سیستم این تیم تمرین کردیم و بر مبنای نفرات استقلال بازی می کنیم که بهترین نتیجه را از بازی بگیریم.
مربی گسترش فولاد تبریز درباره عملکرد داوران در بازی های این تیم گفت: داوری می توانست بهتر از این باشد اما در مجموع از داوری زیاد لطمه نخوردیم. در جام حذفی داور خوب قضاوت نکرد. داوری در پیشرفت ما تاثیر زیادی نداشت. بازیکنان ما روی توانمندی خودشان امتیازات خوبی گرفتند. تیمی که در دقیقه 43 و 45 نیمه اول و دوم گل می زند، تیم توانمندی است. بازیکنان ما تا آخرین دقیقه برای پیروزی می جنگند.
فلاحت زاده درباره شائبه حضور مجتبی جباری در این تیم و سابقه همکاری با فیروز کریمی اظهار کرد: مجتبی سال ها شاگرد فیروز کریمی بوده است. او بازیکن خوب و بزرگی است. صحبت هایی انجام شده اما اگر قرار باشد به تیم اضافه شود، آقای کریمی و باشگاه تصمیمی گیرنده هستند. با این حال هنوز صحبت های جدی انجام نشده است.

او درباره هدف تیمش مقابل استقلال گفت: هدف ما از این بازی کسب سه امتیاز است. بهترین شرایط را برای پیروزی برابر استقلال داریم. می توانیم سه امتیاز را از این استقلال بگیریم. درست است که این تیم بزرگ است و مربی خوبی مانند شفر دارد اما این تیم هوادارانش را ندارد. چمن آزادی هم خوب است و ما می توانیم در آزادی سه امتیاز را بگیریم و به پیروزی برسیم.
فلاحت زاده درباره مشکلات بدنی این تیم در ابتدای فصل گفت: این مشکل را برطرف کردیم. در این چند هفته که ما بودیم، بازیکنان مصدومیت جدی نداشتند. فقط تیموریان مصدوم شد. به امید خدا از هفته آینده تمام بازیکنان را داریم. بدنسازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان هم با ما همکاری کردند. باشگاه امکانات لازم را در اختیار ما قرار داد و نحوه تمرینات را عوض کردیم.
مربی گسترش فولاد درباره لیست خروجی و ورودی این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: یک سری بازیکنان جدا و یک سری اضافه می‌شوند. این موضوع طبیعی است. نفراتی جدا می‌شوند و سعی می‌کنیم بازیکنان جوان و خوبی را جذب کنیم. خود آقای کریمی هم به بازیکنان جوانِ باتجربه اعتقاد دارد. ما مدعی هستیم و سعی می کنیم تا پایان فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم و و در پایان فصل پنجم یا ششم شویم.
او درباره اعطای مجوز حرفه ای آسیا به تیم های استاندارد گفت: این موضوع را به فال نیک می گیریم. تیم ما در تمام فاکتورها امتیازها را گرفته و خوشحال می شویم بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما