شناسهٔ خبر: 22667418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان:

نمایشگاه‌ می تواند برای فعالان اقتصادی ربرنامه‌ ریزی کند

جوان آنلاين

بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی با تکیه بر همین ظرفیت‌ها به جهت‌دهی و برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های خود از طریق حضور در نمایشگاه‌ها می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر نگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اظهار داشت: این نمایشگاه بزرگترین، مهمترین و معتبرترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان است .

علی یارمحمدیان گفت : امروزه تاثیر نمایشگاه‌ها در توسعه ارتباطات تجاری، شکل گیری تبادلات تازه و هدفمند، تقویت ارتباط مسئولان با فعالان بخش خصوصی، سنجش نیازها و انتظارات بازار واقعی کسب و کار و مخاطبان و نیز انتقال دانش و تکنولوژی ثابت شده است .

وی افزود : بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی با تکیه بر همین ظرفیت‌ها به جهت‌دهی و برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های خود از طریق حضور در نمایشگاه‌ها می‌پردازند .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه برند نمایشگاهی اتوکام در سال‌های گذشته توانسته است چنین اعتماد و اعتباری را در میان فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و کشور ایجاد کند، اذعان داشت : در این راستا فضای تخصصی برای تعاملات ایجاد شده است و فضایی مبتنی بر رقابت سالم و دانش بنیان و با نگاه کلان به ظرفیت‌های اقتصادی کشور شکل گرفته است .

یارمحمدیان ابراز نمود : از آنجا که دولت دوازدهم نیز حوزه آی.تی و آی.سی.تی را پیشران اقتصادی و توسعه کشور قلمداد کرده است، می‌توان به تغییرات بنیادین در این زمینه امیدوار بود .

وی با بیان اینکه بدون شک نگاه مدیریت کلان استان و مدیریت شهری نیز بر همین دیدگاه منطبق است، گفت: از این رو فضای نمایشگاه‌هایی از این دست می‌تواند به یاری مدیران استان آمده و علاوه بر معرفی آخرین توانمندی‌ها، دستاوردها و تازه‌های هر حوزه، به شناسایی نقاط ضعف و قوت، انعکاس صحیحی از وضعیت موجود و ترسیم واقع نگرانه‌ای از وضعیت مطلوب بپردازد .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در پایان بیان نمود : بیست و سومین دوره از نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان میزبان 100 مشارکت کننده از استان‌های مختلف کشور است و شکی نیست که ظرفیت و توان تخصصی هر یک از این مشارکت کنندگان می‌تواند راهگشای بخشی از این اهداف و برنامه‌ها باشد .

 

نظر شما