شناسهٔ خبر: 22667323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ابیدال:فحش گواردیولا مرا خیلی اذیت کرد/پپ در منچسترسیتی عالی کار می‌کند

مدافع فرانسوی پیشین بارسلونا در مصاحبه‌ایی عنوان کرد با خالق‌ تیکی‌تاکا، دچار تنش بود اما در نهایت برایش احترام زیادی قائل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، اریک ابیدال در مصاحبه با یک سایت کشورش، به گذشته یعنی دوران حضورش در تیم بارسلونا و فعالیت زیر نظر پپ گواردیولا، نظری انداخته و نکاتی را برشمرده است.

مدافعی که در اواخر دوران ورزشی با بیماری سرطان دست به گریبان شد، در این مصاحبه عنوان کرده در مقطعی با پپ دچار مشکل شده اما خلق‌‌کننده تیکی‌تاکا را مربی بزرگی می‌داند.

ابیدال اظهار داشت:پپ گواردیولا اکنون در منچسترسیتی فوق‌العاده کار می‌کند.البته در اوایل دوران همکاری مشترک، تنش‌های بین ما وجود داشت.به عنوان مثال در یک سفر به ایالات متحده که قبل از شروع فصل انجام گرفت، او به من به خاطر ندانستن زبان اسپانیولی فحش داد. حرفش این بود که چرا با تیری آنری به فرانسوی حرف زده‌ام. من هم فقط به او گفتم که نباید به من چنین حرفی بزند.چون بچه نیستم و خوب متوجه می‌شوم.

ستاره پیشین ادامه داد:حرفم این بود که چرا باید با آنری اسپانیولی حرف بزنم؟مگر کاتالان‌ها به زبان خودشان با هم حرف نمی‌زنند؟این موضوع مرا خیلی اذیت کرد.از این رو با پرزیدنت لاپورتا صحبت کردم تا موضوع را با پپ در میان بگذارد.

ابیدال همچنین در ادامه این مصاحبه از توانمندی‌های سرمربی کنونی سیتیزن‌ها تعریف کرد.مدافع پیشین فرانسه در بارسا ۴ فصل با پپ همکاری داشت که در این مقطع ۳ قهرمانی لالیگا، ۲ قهرمانی اروپا، ۲ مقام قهرمانی کوپا دل‌ری، ۲ جام بین‌ قاره‌ای و ۲ سوپرجام و ۳ سوپرجام اسپانیا به دست آورد.

انتهای پیام/ا

نظر شما