شناسهٔ خبر: 22666753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجی روحیه تحول‌ خواهی و انقلابی‌گری دارد

سردار غیب‌پرور با بیان این‌که بسیجی یک عنصر فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: بسیجی روحیه انقلابی‌گری و تحول‌خواهی دارد و هرگز اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب‌پرور سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد از بسیج به عنوان معجزه انقلاب اسلامی و امید آینده مستضعفان جهان نام برد که باید استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه آن جستجو کرد.

وی در ادامه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر گروهک تکفیری تروریستی داعش را اعجاب‌آور و معجزه‌آسا خواند و گفت: خواب نامبارک و بد خبیثان عالم تعبیر نشد و گروه‌های تکفیری به ویژه داعش آمریکایی صهیونیستی که می‌خواست در سرزمین‌های اسلامی به نام اسلام و رسول خدا(ص) جنایت کند، شکست خوردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: به برکت رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی، ایستادگی، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی مجاهدان در راه خدا و مظلومیت شهیدان و صبر خانواده آنها، خداوند نصر، ظفر و پیروزی را نه آنطور که در محاسبات ما بود عنایت فرمود و طومار این بدصفتان پیچیده شد.

وی البته بر هوشیاری در برابر آمریکای جنایتکار و صهیونیست خون‌خواری که دست از سر نظام اسلامی برنمی‌دارند و آرام نخواهند نشست، اظهار داشت: تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته است که آنها فتنه‌ای پشت سر فتنه برای ما طراحی می‌کنند و این ما هستیم که باید با بصیرت، دقت، استقامت و توکل به ذات پروردگار پای انقلاب خود بایستیم.

در پنجمین روز هفته بسیج که با شعار «بسیج، مسجد محوری و ولایت مداری» نام‌گذاری شده است، سردار غیب‌پرور به تشریح اقدامات و برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین پرداخت و تأکید کرد که بسیج از روز ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر تارک انقلاب درخشیده است.

وی با بیان این‌که در بسیج به چند اصل مهم معتقد هستیم، نخستین ویژگی بسیجیان را ولایتمداری و ولایت‌پذیری عنوان کرد و افزود: آن روزی که غفلت کنیم حتما دچار خسران جبران‌ناپذیری شده‌ایم.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: بسیجی باید روحیه تحول‌خواهی و انقلابی‌گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد، چراکه بسیجی در جا نمی‌زند و اهل مماشات با نااهلان و نامحرمان نیست، بسیجی بی‌هیاهو است و در عین این‌که ایثارگر است اما به دنبال نام و نشان و اسم نیز نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که بسیجی دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز و اهل بصیرت و یک عنصر فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: افتخار ما در بسیج نوکری مردم است، بسیج در ساحت مردم عزیز مفتخر به خدمت‌گزاری است.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان در سراسر کشور که در قالب گروه‌های جهادی انجام می‌شود، گفت: امسال 10 هزار گروه جهادی سازمان‌دهی و ۸۱۰ هزار نفر داوطلبانه در این گروه‌های جهادی حاضر شده‌اند و به مردم خدمت می‌کنند و همچنین هزاران طبیب و پرستار در قالب بسیج جامعه پزشکی نزدیک به ۸ میلیون خدمت انجام داده‌اند.

براساس این گزارش، هزاران نفر از بسیجیان نواحی مقاومت سپاه تهران بزرگ و همچنین مسؤولان و معاونان سازمان بسیج بصورت منسجم در نماز جمعه این هفته تهران شرکت کرده بودند./920/پ۲۰۲/ی

نظر شما