شناسهٔ خبر: 22666707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پس از ترسیم چهره ستارگان لالیگا توسط فاطمه حمامی؛

پیراهن رئال مادرید به نابغه معلول آران و بیدگلی اهدا شد

لالیگای اسپانیا، پیراهن رئال مادرید را به فاطمه حمامی هنرمند و توانیاب نصرآبادی اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ فاطمه حمامی هنرمندی با ۸۵ درصد معلولیت از نصرآبادِ آران و بیدگل است که به دلیل دیر رسیدن اکسیژن در هنگام تولد با خواهر دوقلویش از زندگی سالم و طبیعی بازماند و معلولیت، به ظاهر محدودیت هایی در زندگیش ایجاد کرد.

اما همین معلولیت تبدیل به فرصتی برای خلق آثاری بدیع توسط فاطمه شد که شاید خیلی از نقاش های خبره هم از چنین مهارتی بی بهره باشند.

ترسیم پرتره‌های شخصیت های سیاسی، فرهنگی و ورزشی از جمله رهبر انقلاب، رامبد جوان، عادل فردوسی پور، علی دایی و… حضور در بزرگترین کارگاه صورتگری جهان به یاد جان باختگان حج خونین و فاجعه منا از جمله کارهای مشهور اوست.

فاطمه که ابتدا با طراحی تصویری از کریستیانو رونالدو با پای خود به شهرت جهانی رسیده بود و پس از نقاشی تصاویری از مسی و گریزمان، دو فوق ستاره بارسلونا و اتلتیکو مادرید مورد تجلیل اکانت توئیتر لالیگا و صفحه هواداران لیونل مسی قرار گرفته بود اکنون با هدیه سازمان لیگ اسپانیا روبه رو شده است.

 

لالیگا پس از توئیتی که ماه گذشته منتشر کرده و در آن نوشته شده بود: «فاطمه حمامی ثابت کرده که با استعداد، شجاعت و عزم، شما تقریبا می‌توانید بر هر مانعی غلبه کنید. ممنون فاطمه.» با ارسال پیراهن رئال مادرید برای فاطمه حمامی بار دیگر از او تقدیر کرده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما