شناسهٔ خبر: 22666554 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دهم آذر آخرین فرصت ثبت نام در رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات است

اصفهان- ایرنا- دهم آذر سالجاری، آخرین فرصت برای ثبت نام در دومین رویداد کارآفرینی هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات در اصفهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دومین رویداد کارآفرینی هم نت (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی) فناوری اطلاعات و ارتباطات از 16 تا 19 آذر سالجاری دراصفهان برگزار می شود.
روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اصفهان روز دوشنبه به ایرنا اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند تا تاریخ دهم آذر امسال به پایگاه اینترنتی ict-hamnet.ir مراجعه کنند.
دومین رویداد کارآفرینی هم نت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری بنیاد نخبگان و شرکت مخابرات استان اصفهان در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان برگزار خواهد شد.
در رویداد هم نت صنعتگران، سرمایه گذاران و صاحبان فناوری درباره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل گفت و گو و آموزش های فشرده ای در موضوع کسب و کار دریافت می کنند.
شرکت کنندگان در چهار روز کار تیمی، یک چالش واقعی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict) را تجربه کرده و در صورت پیدا شدن راه حل ها، کسب و کارهای جدیدی در آینده با حضور آنها و سرمایه گذاری شرکت مخابرات استان اصفهان و دیگر حامیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل می گیرد.
شرکت کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در این باره گفت: سال گذشته نخستین رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات در اصفهان برگزار شد که چهار تیم کارآفرین با حمایت شرکت مخابرات و مرکز 'شتابدهنده مشاهیر' به نتایج امید بخشی دست یافتند و تاکنون دو محصول دانش بنیان به بازار معرفی کرده اند.
شقایق حق جوی افزود: در این رویداد اگر ایده در زمینه چالش هایی چون مدیریت دانش در فناوری، کاهش هزینه های انرژی، تعمیرات و نگهداری، ارتقای امنیت برنامه های کاربردی تحت وب، سیستم عامل های متن باز (open source) در شرکت های بزرگ، برنامه های کاربردی و وب سایت ها باشد، شانس بیشتری برای ورود به هم نت خواهد داشت.
تیم های برگزیده دومین رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جایزه ها و اعتبارهایی مانند دریافت اعتبار راه اندازی کسب و کار به همراه پشتیبانی مالی و اجرایی از ایده، استقرار در مرکز شتابدهی مشاهیر به مدت 6 ماه و بهره مندی از توانمندی های فنی و ارتباطی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان و دیگر جوایز نقدی برخوردار می شوند.
تا کنون پنج رویداد هم نت در زمینه های مختلف در اصفهان برگزار شده است که نخستین رویداد هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهریور سال گذشته برگزار شد.
ت// 6022 /3011 خبرنگار: آسیه معینی ** انتشار : عمادی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna

انتهای پیام /*

نظر شما