شناسهٔ خبر: 22665846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمی مشکلی ندارد و کنار تیم است

بهارمست: روی ضدحمله گل دوم را از ذوب‌آهن خوردیم و دیگر فرصت جبران نداشتیم

R1414/P1015145/S3,27/CT1

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن روی یک ضد حمله گل دوم را در لحظات پایانی دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران نداشتیم.

صاحب‌خبر -

علی بهارمست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شکست 2 بر یک تیم سپیدرود مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: همه می‌دانند ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. حضور ربیع‌عطایا و مرتضی تبریزی روی نیمکت ذوب‌آهن  نشان می‌دهد که به لحاظ بازیکنی چه پتانسیل بالایی دارند. ضمن اینکه ما هم در این مسابقه سه بازیکن تأثیرگذارمان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. 

وی ادامه داد: در نیمه نخست بازی تقریباً پایاپایی را انجام دادیم و فقط در لحظاتی تیم ذوب‌آهن فرصت‌هایی روی دروازه ما داشت، اما در نیمه دوم پس از اینکه حریف روی یک ضدحمله و ضربه کرنر به گل رسید، بازی را به دست گرفتیم و یک گل زیبا هم به ثمر رساندیم. در ادامه بازی کادرفنی ما با تعویض‌های که انجام داد، سعی داشت بازی را در اختیار بگیرد. ما فشار زیادی هم به حریف آوردیم،‌ اما در لحظات پایانی بازی روی یک ضدحمله گل دوم را دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران نبود. 

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در مورد بازیکنان مصدوم این تیم و اینکه آیا آنها به دیدار با تراکتورسازی خواهند رسید یا خیر؟، تصریح کرد: امید سام‌کن را قطعاً  در دیدار آینده در اختیار نخواهیم داشت، اما وضعیت نزهتی مشخص نیست و پس از تست‌های پزشکی در مورد او تصمیم گرفته خواهد شد.

بهارمست درباره اینکه گفته می‌شود شهاب کرمی قصد دارد از سپیدرود تیم جدا شود، گفت: نه مشکل خاصی نیست،‌ کرمی در تمرینات شرکت می‌کند و کنار ماست. 

وی در خصوص دیدار امروز (جمعه) تیم سپیدرود مقابل تراکتورسازی تبریز نیز خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام که در لیگ برتر بازی آسان نداریم و تمام 16 تیم قدرتمند هستند. تراکتورسازی هم همواره یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده و عملکرد خوبی داشت است. مطمئناً بازی سختی داریم،‌ اما بازیکنان سپیدرود مصمم هستند یک نتیجه خوب را در تبریز به دست بیاوریم. 

انتهای پیام/

نظر شما