شناسهٔ خبر: 22665793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصائب یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران از زبان مدیرعاملش

تیم ۳۰ میلیون تومانی راه آهن، تک و تنها در لیگ یک

مدیرعامل باشگاه راه آهن می‌گوید این باشگاه تنها است و احدی به آن کمک نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، راه آهن تهران، یکی از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی ایران این روزها حال و روز خوشی ندارد و با دو امتیاز از ۱۴ بازی در انتهای جدول لیگ دسته یک قرار دارد..

باشگاهی که بسیاری از ستارگان فوتبال ایران از آن برخواسته اند اکنون به باشگاهی تنها بدل گشته که سرنوشت مبهمی در انتظار آن است. لوکوموتیو فوتبال ایران در حال خارج شدن از ریل زندگی است.
حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای تیمش صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

با ۳۰ میلیون تومان به رقابت های لیگ دسته اول وارد شده ایم

تیم  بزرگسالان راه آهن در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور با ۳۰ میلیون تومان بودجه بسته  و راهی این مسابقات شده است.
شاید این رقم برای خیلی ها قابل باور نباشد اما واقعیتی است که باید آن را بازگو کرد.
راه آهن متاسفانه به دلیل مشکلات مالکیتی و حقوقی در شرایط بد مالی قرار دارد که همین امر باعث شده نتوانیم بودجه ای متناسب داشته باشیم.

تنها تیمی هستیم که بدون اردو پیش از بازی راهی مسابقات می شویم

متاسفانه مشکلات مالی راه آهن به حدی است که حتی پیش از دیدارهای خود در لیگ نمی توانیم اردویی بر پا کنیم و به ناچار بازیکنان را چند ساعت پیش از بازی رسمی خود فرا می خوانیم و وارد رقابت با تیم های تا دندان مسلح لیگ می شویم.
باشگاه راه آهن که روزگاری ستارگان بیشماری را به فوتبال ایران معرفی کرده است، هم اکنون توسط کادر مدیریتی و فنی و از منابع شخصی تامین هزینه می کند و در لیگ به حیات خود ادامه می دهد. این شرایط برای قدیمی ترین باشگاه جای تاسف دارد.

با وجود تمام مشکلات هویت باشگاه که همان بازیکن سازی است را حفظ کرده ایم

یکی از شاخصه های باشگاه راه آهن در طول تاریخ خود، شناسایی و پرورش استعداد بوده که ما هم با وجود تمام مشکلات سعی کردیم این شاخصه را با سر پا نگه داشتن تیم های پایه ی باشگاه حفظ کنیم.
راه آهن هم اکنون علاوه بر تیم بزرگسالان که در دسته اول کشور فعالیت می کند در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در آسیا ویژن تهران و در رده امید نیز در لیگ دسته اول تهران تیم داری می کند.
با وجود مشکلات عدیده در باشگاه، تنها عامل ادامه حیات راه آهن رفاقت است چرا که اگر حس همدلی و همراهی در بین اعضای باشگاه نبود، امکان ادامه دادن در این شرایط به هیچ وجه فراهم نبوده و نیست.

قرارداد بازیکنان بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است

همانگونه که اشاره کردم باشگاه در وضعیت خوبی به سر نمی برد اما با این وجود تمامی قراردادهای ما شفاف است.
قرارداد بازیکنان تیم بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان منعقد شده تا از ابتدای کار صادقانه بازیکنان را در جریان شرایط موجود قرار داده باشیم.

تا کنون هیچ شخص یا گروهی کوچکترین کمکی به راه آهن نکرده است

تا این لحظه هیچ فرد یا گروهی کوچکترین کمک مالی به باشگاه راه آهن نداشته است و همانطور که اشاره کردم تمام هزینه های باشگاه توسط اعضای باشگاه تامین می شود.
متاسفانه برخی افراد به ویژه در کرمانشاه اعلام کرده اند که ما به راه آهن کمک می کنیم در صورتی که این موضوع کاملا کذب است و تاکنون هیچ احدی کوچکترین حمایتی از باشگاه نداشته است.
من از همه کسانی که در این شرایط سخت، صادقانه در راه آهن فعالیت می کنند، تشکر میکنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما