شناسهٔ خبر: 22665701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور خاناوده های معظم شهدا؛

یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی برگزار شد

دشتی- یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده شهید ححجی در مصلی بزرگ امام خامنه ای برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رسول سنایی راد صبح جمعه در مراسم یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی و گرامیداشت هفت لاله جاوید الاثر و شهدای گمنام ضمن تبریک پیروزی مقاومت در برابر تکفیری ها اظهار داشت: اگر جنگ به دست بچه مسلمان ها نمی افتاد خسارت های داعش بیش از این بود.

وی با بیان اینکه داعش نقش بسزایی در اسلام هراسی و مسلمان هراسی ایجاد کرده بود، افزود: کف خسارت وارده داعش به دو کشور عراق و سوریه ۵۰۰ میلیارد دلار بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به حمد الله امروز این لکه ننگ توسط بچه مسلمان ها پاک شد و سردار قاسم سلیمانی و با بیرق اسلام این پیروزی رقم خورد.

وی گفت: از کشور فرانسه سه هزار نفر نیرو وارد داعش شدند ولی آنها مانع ورود این نیروها نشدند و از طرفی نیز میزبان آنها به عنوان دوستان سوریه بودند.

سنایی راد خاطرنشان کرد: آمریکا اعتراف کرد که پدید آوردن داعش آنها بودند و بعد از شکست داعش در منطقه که شکست آمریکا بود به بهانه توان موشکی دنبال تحریم بودند که این نشانه شکست سنگین داعش در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه اقدام آل سعود در هفته های اخیر به بهانه موشک یمن دنبال فضای سازی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: امروز مقاومت تضعیف نشده بلکه بسیجیها از سایر کشورها در شکست داعش ایفا نفش داشتند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز حزب الله تجربه خوبی کسب کرده که به عنوان یک تهدید برای اسرائیل قلمداد می شود.

وی اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات داعش سکوت کردند چرا علی رغم جنایات ابوبکر بغدادی آن را مورد تعقیب قرار ندادند ولی حزب الله را به تروریسم متهم کردند.

سنایی افزود: امروز جوانان ما در سوریه با اقتدا به شهیدان حماسه خلق و برای اسلام در جهان آبروداری کردند و سیلی محکمی به تکفیری‌ها زدند.

در پایان نیز حاج صادق آهنگران به مداحی پرداخت. در این مراسم فرماندار دشتی، امامان جمعه و جماعات، مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

نظر شما