شناسهٔ خبر: 22665597 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

در فرهنگسرای سرو برگزار می شود،

برنامه‌های دوازدهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت

فرهنگسرای سرو با مشارکت آژانس عکس خبری دوربین نت ، دوازدهمین جشنواره عکس خبری - مطبوعاتی «دوربین.نت» را برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا،  جشنواره عکس خبری- مطبوعاتی «دوربین.نت» شامل بخش‌های مسابقه عکس برترسال، نمایشگاه عکس‌های برترسال( در موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، ورزشی، آیین و مذهب، اجتماعی، مجموعه مستند اجتماعی و بخش جنبی پلاسکو و انتخابات ریاست جمهوری)، فیلم مستند و داستانی، نشست تازه‌های عکاسی و نرم افزار، سخنرانی الهام بخش، نشست‌های آموزشی عکاسی و تورهای عکاسی با موضوعات مختلف در فرهنگسرای سرو  برگزار می‌شود.
مراسم افتتاح نمایشگاه عکس‌های برترسال «دوربین.نت» با نمایش ۱۱۸ فریم عکس و ۷ مجموعه عکس جمعه ۳ آذرماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ و بخش مسابقه تورهای عکاسی روزهای دوشنبه تا پنج شنبه ۶ تا ۹ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود.
از۴ تا ۹ آذرماه، در سانس تازه‌های عکاسی و نرم افزار، اساتید ساعت ۱۶ تا ۱۷ به جدیدترین اتفاقات نرم افزاری در سال گذشته می پردازند. در ساعت ۱۷ تا ۱۸ فیلم های راه یافته به جشنواره در بخش های مستند و داستانی به نمایش درمی آید و در پایان برای فیلم منتخب داوران نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.
سخنرانی الهام بخش با حضور اساتید عکاسی در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۱۵ یکی از سانس‌های متفاوت جشنواره خواهد بود. در این سانس اساتید عکاسی تجربه‌های عکاسی خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند و در سانس آخر ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ نشست آموزشی با حضور عکاسان مطرح  برگزار می‌شود.
جمعه ۱۰ آذرماه نیز مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن امفی تئاتر فرهنگسرا با  اهدای جوایز بخش های مختلف عکس و فیلم و آیین بزرگداشت ساسان مویدی از عکاسان باسابقه عکاسی خبری برگزار شده و این جشنواره پایان خواهد یافت.
ساتیار امامی، وحید سالمی، مهدی قاسمی، مرتضی نیکوبذل و جاوید نیکپور داوری بخش عکس را به دبیری محمد نوروزی برعهده داشتند.

نظر شما