شناسهٔ خبر: 22665494 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

«افکارنیوز» بررسی کرد: ملکشاهی در گفتگو با افکارنیوز: افکارنیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز گزارش می‌دهد؛ آصفری در گفت وگو با افکارنیوز: کوچکی نژاد به افکارنیوز خبر داد؛ نگاهی به فاصله ایجاد شده جریان‌های سیاسی با گفتمان امام و انقلاب؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ «افکارنیوز» بررسی کرد؛ «افکارنیوز» بررسی کرد؛ حاجی دلیگانی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ ایران نژاد در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ گلمرادی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی: محسن هاشمی:

رزمایش مشترک قریب‌الوقوع آمریکا و کره جنوبی

حسین شمسیان؛ / محمد علومی؛ محمد صرفی؛ حسین شمسیان؛ / علیرضا قربانی؛ دکتر محمدحسین محترم؛ نگاهی به فاصله ایجاد شده جریان‌های سیاسی با گفتمان امام و انقلاب؛

یک مسئول وزارت دفاع کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد رزمایش هوایی آمریکا و کره جنوبی اوایل دسامبر آغاز می شود. این منبع تصریح کرد تمرینات مشترک نیروی هوایی آمریکا و کره جنوبی از چهارم تا هشتم دسامبر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

این رزمایش در شرایطی برگزار خواهد شد که تنش‌ها در شبه جزیره کره به سبب تحریکات نظامی آمریکا در این منطقه و آزمایش‌های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ به شدت افزایش یافته است. آمریکا و کره جنوبی فعالیت های هسته ای و نظامی کره شمالی را تحریک آمیز و خصمانه می دانند.

بحران در شبه جزیره کره تحت تاثیر اظهارات جنگ طلبانه ترامپ بر ضد کره شمالی و پاسخهای تند کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی شد گرفت اما علاوه بر تهدیدهای ترامپ، برگزاری تمرینات نظامی مشترک گسترده آمریکا و کره جنوبی نیز در ماه‌های اخیر در آبهای شبه جزیره کره ، تنش‌های موجود در روابط میان دو کره را تشدید کرده است. کره شمالی این رزمایشها را به عنوان اقدامی تحریک آمیز برای امنیت خود خطرناک می داند.

 

 

نظر شما