شناسهٔ خبر: 22665471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله میرعمادی:

اراده بسیجی موجب شکست داعش در منطقه شد

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن الگو بوده است، اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت نیز به‌دلیل حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی است کمااینکه تفکر و اراده بسیجی باعث شکست داعش شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد پنج‌شنبه، دوم آذر در شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به این‌که هرگز نباید از نقشه‌های دشمنان غفلت کرد، گفت: خداوند متعال در قرآن‌کریم انسان را از دشمن درونی و بیرونی برحذر داشته است.
وی با بیان این‌که دشمن درونی انسان هوای نفس و شیطان بوده و دشمن بیرونی ما استکبار جهانی است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش را تبریک می‌گوییم و از سردار سلیمانی به‌خاطر این پیروزی تقدیر می‌کنیم.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر این‌که پیروزی بر داعش رفع فتنه بزرگ از جهان اسلام بوده است، ادامه داد: داعش دست‌پرورده مثلث شوم آمریکا، عربستان و اسرائیل بوده است و هدفشان نیز ضربه زدن به جبهه مقاومت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی روز به روز باید بیشتر تقویت شود تا دشمنان اسلام به اهداف خود نرسند.
امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: داعش تفکر وهابی داشت و با سلاح آمریکایی به میدان آمد و صهیونیست‌ها نیز اطلاعات سیاسی، نظامی و تسلیحاتی در اختیارش می‌گذاشتند ولی امروز داعش و تفکر وهابی شکست خورده و جبهه مقاومت پیروز شده است.
وی با بیان این‌که آمریکا خیلی تلاش کرد تا بر خاورمیانه مسلط شود، گفت: آمریکا در خاورمیانه اتاق فکر تشکیل داد، دخالت نظامی کرد و جبهه‌هایی همچون داعش، النصره و طالبان ایجاد کرد اما امروز سیاست‌ها و قدرت‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است.
وی اضافه کرد: آمریکا می‌خواست کشورهای اسلامی را تجزیه کند ولی جبهه مقاومت در برابرش ایستاد و به پیروزی هم رسید.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن الگو بوده است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت نیز به‌دلیل حاکمیت تفکر و فرهنگ بسیجی است کمااینکه تفکر و اراده بسیجی باعث شکست داعش شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به یازده آذرماه روز بیعت مردم لرستان با امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در روز یازدهم آذرماه سال شمار زیادی از مردم لرستان کفن‌پوش شدند و کتباً با امام خمینی(ره) بیعت کردند.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که این روز یک روز تاریخی است که باید آن‌را گرامی بداریم، افزود: امروز هم مردم لرستان بر بیعت خود باقی هستند و از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

نظر شما