شناسهٔ خبر: 22665321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزنه بردار کامیارانی به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولین اعزام شد

رضا باجلانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این اردو مرحله نهایی اردوهای آمادگی مسابقات پارا آسیایی امارات است، افزود: ملی پوشان دعوت

صاحب‌خبر - رضا باجلانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این اردو مرحله نهایی اردوهای آمادگی مسابقات پارا آسیایی امارات است، افزود: ملی پوشان دعوت شده تمرینات خود را روز پنجشنبه در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز کرده اند.
وی اظهار کرد: این وزنه بردار عنوان دار کامیارانی در رده سنی جوانان با نظر کادر فنی فدراسیون در این مرحله از اردو حضور دارد و تحت نظر مربیان تیم ملی به تمرینات آمادگی می پردازد.
باجلانی یادآور شد: اردوی نهایی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور تا زمان اعزام به مسابقات پارا آسیایی امارات به سرپرستی محمد امامیان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد، اضافه کرد: علی محمودی و سیدمحمدرضا میرشفیعی نیز به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می کنند.
به گزارش ایرنا، ملی پوشان جوان کشورمان همراه با سایر ورزشکاران کاروان ورزشی خلیج فارس 17 آذرماه برای حضور در بازی های پارا آسیایی، عازم امارات می شوند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشار: عبدالله رحمانی
7349/ 3020

نظر شما