شناسهٔ خبر: 22664944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان یزد: آمار بیمه شدگان ورزشی استان افزایش یابد

مسعود شریعتی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی کمیته خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های استان افزود: شناسنامه هر ورزشکار بیمه ورزشی او به حساب می

صاحب‌خبر - مسعود شریعتی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی کمیته خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های استان افزود: شناسنامه هر ورزشکار بیمه ورزشی او به حساب می آید و اختصاص اعتبارها به اداره های ورزش و جوانان نیز بر اساس ورزشکاران سازمان یافته است.
وی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد ورزشکاران به عنوان نمادی از توسعه سلامت در جامعه ، همکاری و تعامل سازنده آموزش و پرورش و هیات پزشکی ورزشی در راستای تحقق این راهبرد را خواستار شد.
این مسوول بیان کرد: توسعه ورزش نیازمند همکاری گسترده همه دستگاه هاست و باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها برای همکاری با هیأت پزشکی ورزشی استفاده کرد و در راستای فرهنگ سازی و آگاه کردن مردم از مزایای مردم از بیمه ورزشی گام برداشته شود.
شریعتی گفت: مسوولان ورزش در شهرستان های استان باید به افزایش بیمه شدگان ورزشی توجه ویژه داشته باشند و این مسیر برنامه ریزی و تلاش کنند.
وی اظهار کرد: همه افرادی که فعالیت ورزشی دارند باید دارای کارت بیمه ورزشی و تحت پوشش باشند و با باشگاه های ورزشی که در این راستا کوتاهی کنند برخورد می شود.
همچنین رئیس هیات پزشکی ورزشی یزد با تبیین و تشریح کارکردهای ورزش در سلامت جامعه به معرفی خدمات حوزه پزشکی ورزشی استان پرداخت و از آمادگی و ظرفیت این هیات برای ارائه خدمات درمانی، مشاوره ای و آموزشی خبر داد.
حمیدرضا فلاح نژاد با قدردانی از اداره های مختلف ورزشی استان افزود: شهرستان بافق در افزایش بیمه شدگان ورزشی رشد چمشگیری داشته که امیدوارم دیگر شهرستان ها نیز با به کارگیری الگوی این شهرستان در افزایش بیمه شدگان ورزشی تلاش کنند.
در حال حاضر افزون بر 65 هزار ورزشکار در استان یزد در 47 هیات ورزشی زیر پوشش بیمه هستند.
7536/2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

نظر شما