شناسهٔ خبر: 22664416 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادسازی ۴۵۰۰ کیلومتر مربع در عراق در نخستین روز از عملیات رسول الله خاتم النبیین (ص)

در نخستین روز از عملیات رسول الله خاتم النبیین (ص)، نیرو‌های مردمی، ارتش و پلیس فدرال عراق موفق شدند با پشتیبانی هوایی ارتش ۴۵۰۰ کیلومتر مربع را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

صاحب‌خبر -

آزادسازی ۴۵۰۰ کیلومتر مربع در عراق در نخستین روز از عملیات رسول الله خاتم النبیین (ص)به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، مرکز اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» از آزادسازی 4500 کیلومتر مربع در عراق در نخستین روز عملیات پاکسازی صحرای مشترک میان شهرهای «صلاح‌الدین»، «موصل» و «الانبار» تا مرزهای سوریه -موسوم به عملیات رسول الله خاتم النبیین- خبر داد.

نیروهای مردمی عراق، ارتش و پلیس فدرال با پشتیبانی هوایی ارتش، صبح روز پنجشنبه عملیات آزادسازی صحرای مشترک میان شهرهای «صلاح‌الدین»، «موصل» و «الانبار» تا مرزهای سوریه را آغاز کردند. شبکه المنار گزارش داد که این صحرای مشترک که حدود 26000 کیلومتر مربع است، با هدف تامین امنیت و خروج آن از سیطره داعش آغاز شد.

بر اساس این گزارش، نخستین روز این عملیات که «رسول الله خاتم النبیین (ص)» نام دارد، با آزادسازی 56 روستا به مساحت 4500 کیلومتر مربع از چنگ داعش سپری شد. در این عملیات، تعدادی از عناصر مسلح داعش کشته شدند.

انتهای پیام/

آزادی 56 روستا در عراق در طی عملیات رسول الله خاتم النبیین (ص)

نظر شما