شناسهٔ خبر: 22664131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اسدی: کسب مدال ریکرو در بنگلادش کار سختی است

مربی تیم ملی تیروکمان درارزیابی از وضعیت تیم ریکرو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش گفت: با جوانگرایی که در ترکیب تیم زنان و مردان صورت گرفته و با بهبود رکورد کمانداران نسبت به گذشته، امیدواریم در ریکرو نیز همانند کامپوند به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

ساره اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی اردوی یکماهه‌ای که در سایت تیروکمان برای آماده‌سازی کمانداراران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش داشتیم، هر چند شرایط رکوردها نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده، اما امتیازات در حدی نیستند که امید به راهیابی کمانداران ریکرو تا مرحله فینال باشیم. البته ناامید نیستیم و من معتقدم اگر کمانداران رکوردهایی را که در جریان تمرینات به ثبت می‌رسانند، در مسابقات قهرمانی آسیا نیز تکرار کنند، شاهد تحول بزرگی در بخش ریکرو زنان و مردان خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که از بین ۳ کماندار اعزامی در بخش ریکرو زنان، کدام کماندار از نظر رکوردی شرایط بهتری دارد، گفت: نیلوفر علیپور از نظر رکوردی نسبت به دو کماندار دیگر وضعیت بهتری دارد و در آخرین رکوردگیری که از او به عمل آوردیم، رکورد وی ۳۳۵ بود. اگر علیپور همین رکورد را در بنگلادش ثبت کند، امکان فینالیست شدن او زیاد است.

اسدی گفت: با کاهش رنج سنی تیم ملی و ورود کمانداران جوان در ریکرو زنان و مردان سبب شده تا رکوردها نسبت به گذشته رشد خوبی داشته باشد. این تغییرات بدون شک به نفع تیم ملی است و در چند سال آینده همانند کامپوند در بخش ریکرو نیز می‌توانیم جایگاه خوبی را در سطح آسیا کسب کنیم.

مربی تیم ملی تیروکمان همچنین درباره وضعیت ۴ کماندار ریکرو مرد اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش اظهار کرد: در بخش مردان وضعیت نسبت به زنان بهتر است و رکوردها رشد چشمگیری داشته است. اما این که انتظار داشته باشیم با حضور تیم‌های قدرتمندی همچون کره، ژاپن، چین، هند و ... بتوانیم در بخش ریکرو تا مرحله فینال پیش برویم، کار سختی است. این امر زمانی محقق می‌شود که کمانداران از چند تورنمنت برون مرزی برخوردار باشند تا با آمادگی بالایی عازم چنین تورنمنتی شوند. تنها با برپایی اردوهای داخلی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که کمانداران امتیازات خوبی را به ثبت برسانند.

وی زمان اعزام تیم ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و ریکرو نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش را روز جمعه سوم آذر عنوان کرد و افزود: مسابقات از روز یکشنبه پنجم آذر در بنگلادش آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما