شناسهٔ خبر: 22664124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شیخ‌الاسلام در گفت‌وگو با «دانشجو»:

نابودی داعش، پیروزی بر آمریکا و شاهنشاهی‌ آل‌سعود بود

مشاور وزیر امور خارجه گفت: هماهنگی بین نیروهای مقاومت که از سراسر جهان در آن عضویت دارند، باارزش است. این در حالیست که هنوز ناتو و اتحادیه اروپا نتوانستند چنین هماهنگی را در بین نیروهای خود ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -
حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه با پایان کار داعش در منطقه نیروهای مقاومت نیز به پایان راه خود رسیده اند، گفت: این نیروها، نیروهای اصلی تضمین کننده امنیت در منطقه هستند مگر توطئه‌های استکبار به پایان رسیده است که این نیرو‌ها به پایان راه خود رسیده باشند؟

وی گریزی به نامه مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی زد و گفت: در این نامه معظمٌ له فرمودند: شما باید هوشیار و آماده باشید و آمادگی یعنی داشتن همه این نیرو‌ها برای استفاده از آن‌ها در زمانی که ضرورت وجود داشته باشد.

شیخ الاسلام با بیان اینکه نیروهای مقاومت نیروهای صحنه نبرد و با تجربه هستند، افزود: مثال این نیرو‌ها در جهان وجود ندارد، چون غیر از فداکاری، تعهد و آمادگی به شهادت رسیدن نیروهای میدانی هستند مگر کسی این عظمت را ر‌ها می‌کند؟ بلکه آن‌ها باید محکم‌تر از سابق حضور داشته باشند.

مشاور وزیر امور خارجه افزود: وجود این افراد در حقیقت به معنای تضمین امنیت برای همه کشورهایی است که تحت تاثیر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی اخیر پیروزی بر داعش نیست، یادآور شد: این دستاورد در حقیقت پیروزی در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و شاهنشاهی عربستان است.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه داعش یک توطئه موفق در منطقه ما بود، خاطرنشان کرد: به هر حال این مسئله را نباید نادیده گرفت که این توطئه انرژی بسیاری از ما گرفت و شش سال توان ما را به خود معطوف کرد..

مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: آیا امروز آمریکا و توطئه آن تمام شده است که کار این نیرو‌ها به پایان رسیده باشد؟

وی در خصوص دامن زدن به این مسئله یعنی پایان کار گروه‌های مقاومت در فضای مجازی گفت: برادرانی که خود را جزو لشکر سایبری مقاومت می‌دانند باید با این نوع توطئه‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی در فضای مجازی بجنگند، چون این گروه از طریق جنگ سخت نتوانستند جمهوری اسلامی را شکست دهند حالا به دنبال آن هستند که از طریق فضای مجازی ما را خلا سلاح کنند.

شیخ الاسلام با بیان اینکه این نیروهای مقاومت هیچ چشم طمعی برای حضور در محور مقاومت نداشتند و از جای جای دنیا به عشق حرمین جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، تصریح کرد: هماهنگی بین این افراد خیلی باارزش است در شرایط امروز هنوز ناتو و اتحادیه اروپا نتوانستند چنین اتحادی را در بین نیروهای خود ایجاد کنند، اما این در حالی است که این هماهنگی و تعامل بین نیروهای محور مقاومت در دفاع از حرمین شریفین به حول قوه الهی ایجاد شد و ادامه پیدا خواهد یافت.

نظر شما