شناسهٔ خبر: 22664014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در جشنواره نواهای ضداستکباری

خواننده حماسی خراسان جنوبی رتبه نخست‌ را کسب کرد

R41348/P1014142/S6,56/CT1

عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی ارزشی خراسان جنوبی در دومین جشنواره نواها و آواهای ضداستکباری رتبه نخست را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، در مجموع 514 اثر به دبیرخانه جشنواره نواهای ضداستکباری ارسال شد که از این تعداد 80 اثر از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، مازندران، خوزستان، کرمان، همدان، بوشهر و فارس در مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

از این تعداد 4 نفر از شرکت کنندگان حائز رتبه نخست شدند که عبدالله مولوی حقیقی از خراسان جنوبی، حسن محمودزاده از مازندران، علی تومه از بوشهر و محمدحسن شفیعی از خراسان رضوی رتبه نخست این جشنواره را کسب کردند.

عبدالله مولوی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در این جشنواره دو اثر "وقت خوابیدن نیست" و "حقوق بی‌بشر" در حوزه موسیقی حماسه ارزشی با موضوع استکبارستیزی مقام نخست را کسب کرد.

وی به اثر "وقت خوابیدن نیست" اشاره کرد و تصریح کرد: ترانه سرا، آهنگ ساز و تنظیم کننده این اثر مجتبی حسن‌پور، نوازنده گیتار حسن رمضانی و گرافیست این اثر وحید آهنی است.

مولوی‌حقیقی با اشاره به اثر "حقوق بی‌بشر" تصریح کرد: ترانه سرای این اثر سید محمدصادق آتشی، آهنگساز و تنظیم کننده مجید نصری، نوازنده گیتار مجید نظری و تدوین و گرافیت نیز وحید آهنی است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران این آثار افزود: از حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی و مجمع فعالان فضای مجازی (سراج) کمال تشکر را دارم.

مولوی‌حقیقی همچنین از استدیو عرفان و آقای اکبرپور که در بحث تولید آثار کمک های بسیاری کردند نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما