شناسهٔ خبر: 22663964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حزب جریان حکمت ملی عراق از برنامه ضد فساد حیدرالعبادی اعلام حمایت کرد

بغداد - ایرنا - حزب جریان حکمت ملی عراق به رهبری سید عمار الحکیم بطور رسمی از برنامه حیدر العبادی نخست وزیر این کشور در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی اعلام حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، 'فادی شمری' از رهبران این جریان سیاسی روز پنجشنبه در گفت و گویی اعلام کرد که حکمت ملی از برنامه دولت حیدر العبادی در مبارزه با فساد حمایت خواهد کرد.
وی افزود: سید عمار الحکیم و حیدر العبادی دیدارهای متعددی با یکدیگر دارند و در جریان آن درباره موضوعات مختلف از جمله امنیت، تروریسم، مسائل پسا داعش، نوسازی روند سیاسی و سازوکارهای ساماندهی و ارتقای نهادهای دولتی و نیز موضوع انتخابات و روابط خارجی به بحث و بررسی می پردازند.
الساری با اشاره به این که در سال پایانی دولت کنونی قرار داریم گفت: پرونده های زیادی هست که باید در این فاصله به نتیجه برسد و جریان حکمت ملی همچنان که تاکنون دولت را همراهی کرده است از این پس نیز همراه دولت خواهد بود.
وی درخصوص برنامه دولت برای مبارزه با فساد گفت: در صورتی که عملیات مبارزه با فساد در داخل ساختارهای حکومتی آغاز شود شاهد نتایج غیرمنتظره طی ماههای آینده خواهیم بود تحقق این امر مستلزم تشکیل کمیته های ویژه و تصمیمات و قوانین جدید است و جریان حکمت ملی با کمک دولت در این زمینه تلاش می کند.
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق از چندی پیش بارها از مبارزه با فساد اقتصادی در کشور سخن گفته و تاکید کرده است عراق همانطور که داعش را از بین برد، فساد اقتصادی را نیز ریشه کن خواهد کرد.
خاورم**380*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما