شناسهٔ خبر: 22663915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو شورای شهر همدان:

میادین ورزشی فضای مناسب برای امور خیریه است

همدان – ایرنا- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: میادین ورزشی فارغ از رقابت، فضای مناسب برای انجام امور خیریه به نفع نیازمندان است.

صاحب‌خبر -

رضوان سلماسی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری دیدار خیرخواهانه فوتبال بین تیم های رسانه ورزش و حامیان کودکان سرطانی همدان به خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این چنین رقابت های دوستانه به نفع نیازمندان به ویژه جشن حمایت از بیماران سخت درمان و سرطانی اقدام ارزنده و قوت قلب برای آنها است.
وی اضافه کرد: میادین ورزشی نباید فقط محیط رقابتی و نتیجه گرایی باشد؛ بلکه انجام امور فرهنگی و کمک به نیازمندان به ویژه بیماران باید مورد توجه قرار بگیرد.
سلماسی بیان کرد: کمک به این بیماران وظیفه آحاد جامعه است و انتظار داریم نظیر چنین برنامه های فرهنگی ورزشی در رشته های مختلف و با حضور چهره های سرشناس انجام شود.
وی نقش رسانه ها در بازتاب دادن به اهمیت برگزاری چنین برنامه های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه تیم رسانه ورزش همدان در برگزاری بازی های دوستان در راستای امور خیریه عملکرد موفق و فعالی داشته است و تیم حامیان کودکان سرطانی همدان نیز در همین راستای به انجام چندین مسابقه اقدام کرده است.
وی افزود: رسانه ها به ویژه خبرنگاران ورزشی استان همدان با فعالیت گسترده نسبت به امور خیریه استقبال خوبی داشته اند و انتظار می رود از جایگاه مهم رسانه ها در بازتاب اخبار چنین رویدادهای معنوی کمک لازم در برنامه های مختلف گرفته شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با تمجید از برگزاری این دیدار دوستانه گفت: از هر 2 تیم در برگزاری این مسابقه که جنبه فرهنگی و خیرخواهانه داشت، قدردانی می کنیم.
علی فتحی افزود: فوتبال امروزه از جایگاه ویژه نزد مردم جهان برخوردار است و به عنوان پرمخاطب ترین رویداد ورزشی می تواند در انجام امور فرهنگی و خیرخواهانه نیز موثر باشد.
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر همدان نیز با رویکرد حمایت از برنامه های ورزشی، در رویدادهای ورزشی که جنبه فرهنگی و خیریه دارند حضور فعال خواهد داشت.
وی بیان کرد: همین که یاد نیازمندان به ویژه کودکان بیمار سخت درمان با برگزاری این چنین رقابت های هستیم، مایه افتخار و نشان از حس انسان دوستانه رسانه ها و فعالان امور خیریه دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

نظر شما