شناسهٔ خبر: 22663857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)؛

بیدارى در دنیاى اسلام محصول شجره ‏ى طیبه‏ ى "بسیج" است/ بسیج بزرگترین مانع نفوذ استکبار در منطقه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: بسیج نهادی است که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده است. به همین خاطر بیدارى در دنیاى اسلام و مجد و عظمت و پیشرفت ملت ما، محصول شجره‏ ى طیبه‏ ى "بسیج" است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) درگفتگو با خبرنگار قم فردا، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج بر اساس منطق عقلانى و متکى بر قدرت معنوى، ضمن دفاع از هویت ملى و اسلامى و حقوق ملت، هیچ گاه از آرمانهاى والاى انقلاب و پیروی از ولایت دست برنداشت.

وی افزود: لذا بسیج نهادی است که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده است. به همین خاطر بیدارى در دنیاى اسلام و مجد و عظمت و پیشرفت ملت ما، محصول شجره‏ ى طیبه‏ ى "بسیج" است.

بسیج بزرگترین مانع نفوذ استکبار در منطقه است

مرادی ادامه داد: بسیج در نظام جمهورى اسلامى نمونه اى از قدرت معنوى را که عنصر اصلى آن مردم و دفاع از ارزشهاست با استفاده مناسب و صحیح از فرصتها ایجاد کرده که در آن بر مردم سالارى دینى پاى مى فشارد و از این حکم اسلام عدول نخواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده که تاثیر آن در سایر کشورهای دنیا با شکست داعش هویدا شده است.

وی عنوان داشت: همه ی ما باید بسیج و نظام جمهورى اسلامى را از خود بدانیم؛ چرا که همه، امت جمهورى اسلامى هستیم و کسانى را که از این دایره خارج اند و براى دشمن کار مى‏کنند، برای ما غریبه هستند. لذا بسیج بزرگترین مانع نفوذ استکبار در منطقه است.

مرادی ابراز داشت: امروز دشمن به خوبی می داند که با وجود بسیج، این انقلاب شکست‏خوردنى نیست. چرا که بسیج یک منظومه ی فکری است که در همه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و... دستیابی به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.

وی تصریح کرد: امروز جامعه با تفکر بسیجی، از بن بست ها رهایی پیدا کرده و به سمت تعالی و رشد حرکت می نماید که هرچه این تفکر بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایانتر می گردد؛ چرا که بسیج در اعماق دل مردم نفوذ دارد و مردم به معناى حقیقى کلمه به بسیج معتقدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: هفته مبارک بسیج، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدتها، ایثارها و مقاومتهای بسیجیان عزیز؛ لذا وظیفه ماست که ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان بویژه شهدای بسیجی، شاهد فراگیری بیش از پیش تفکر بسیجی در کشور باشیم.

واگذاری بازسازی 14 روستا از مناطق زلزله زده کرمانشاه به استان قم

مرادی همچنین ضمن عرض تسلیت به هموطنان کرمانشاهی که در حادثه اخیر زلزله عزیزان خود را از دست داده اند گفت: این ناحیه به همراه رده های زیر مجموعه تاکنون چندین دستگاه کامیون از محموله های اهدایی و جمع آوری شده توسط بسیجیان را به مناطق زلزله زده ارسال نموده است.

وی اضافه کرد: البته جمع آوری این کمک ها همچنان در کنار تمامی برنامه های هفته بسیج این ناحیه ادامه دارد و  همچنین به زودی تیم هایی از گروه های جهادی این ناحیه جهت کمک به امر بازسازی منازل زلزله دیدگان به آن مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت زلزله غرب کشور، ناحیه امام حسن مجتبی (علیه السلام) بلافاصله بعد از وقوع زلزله اقدام به برپایی چادر جمع آوری کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله زده کرده و ظرف 24 ساعت نخستین کامیون حامل کمک های مردمی را به منطقه ارسال کرده است.

مرادی اظهار داشت: همچنین جمع آوری کمک های مردمی در بین حوزه های مقاومت خواهران و برداران با سازماندهی صورت گرفت که توانستیم در سطح قم، پردیسان، کهک و سلفچگان حدود 12 کامیون وسایل و 15 وانت اقلام اهدایی مردم را به مناطق زلزله زده ارسال کردیم.

وی افزود: البته اقدامات جمع آوری کمک های مردمی در کنار تمامی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج ادامه دارد که تاکنون موفق به جمع آوری مبلغ 80 میلیون تومان وجه نقد از سوی مردم و بسیجیان جهت کمک به باز سازی مناطق آسیب دیده از زلزله  شده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: علاوه بر این 50 نفر از بسیجیان این ناحیه جهت کمک و امدادرسانی به زلزله زدگان به همراه گروهی از خودروهای سنگین شامل بیل مکانیکی و بولدوز و کامیون جهت کمک به جمع آوری آوار به منطقه ارسال شده اند.

مرادی تصریح کرد: با توجه به این که بازسازی 14 روستا از مناطق زلزله زده کرمانشاه به استان قم واگذار شده است، چند گروه جهادی تخصصی که هر گروه شامل جوشکار، برق کار، لوله کش، تاسیسات ساختمان، اسکلت ساز و سایر نیازمندیهای ساخت بنا که همگی دارای گواهی مهارت از سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند جهت کمک به بازسازی منازل به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره 9 دی در شهر پردیسان

وی همچنین از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره 9 دی در شهر پردیسان خبر داد و گفت: در چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با یاد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی و امام عزیزمان سالن ورزشی چند منظوره 9 دی ناحیه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در شهر پردیسان که از طرح های ورزشی سازمان بسیج مستضعفین است افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: این سالن ورزشی برای استفاده اهالی محترم شهر پردیسان از خواهران و برادران بسیج تا آحاد مردم ساخته شده تا همه بتوانند از این نعمت که با هزینه بیت المال ساخته شده است بهرمند گردند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که رویکرد بسیج ایجاد شور و نشاط در جوانان است، این سالن ورزشی به مجموعه سالن های ورزشی پردیسان در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم که در شعار اعتلای بسیج و در حکم مقام معظم رهبری به سردار غیب پرور بود که خدمت رسانی به مردم در اولویت کارها قرار بگیرد، اضافه شد تا مردم بتوانند در آن فعالیت های ورزشی و برنامه های مناسبتی خود را برگزار کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما