شناسهٔ خبر: 22663808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار وحیدی در گفت‌وگو با تسنیم:

داعش یکی از ابزارهای آمریکا برای "۳۰ سال" فتنه‌انگیزی در منطقه بود

R7843/P1014142/S6,65/CT15

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: پایان کار داعش آمریکایی ها را وادار به دنبال کردن راه حل هایی جدید برای فتنه انگیزی ۳۰ساله درمنطقه سوق داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار با اشاره به پایان کار داعش در منطقه اظهار داشت: گروه ترویستی داعش که ساخته دست آمریکا، صهیونیست و برخی کشورهای مرتجع منطقه بود، یکی از بزرگترین خطراتی بود که نه تنها جهان اسلام  بلکه بسیاری از ملت‌های جهان را تهدید می‌کرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: نابودی داعش دستاوری بسیار بزرگ برای جهان است و مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب این شکست نه تنها موجب نابودی داعش شد بلکه شکست سیاست‌هایی بود که به دنبال تکه تکه کردن منطقه بودند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در اظهار نظرهای خود تاکید داشتند که شکست و نابودی کامل داعش 30 سال زمان می‌برد و در واقع این نگاه را داشتند که 30 سال جنگ و درگیری و در پی آن اختلاف در منطقه ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها زمانی که احساس کردند عمر داعش رو به پایان است بلافاصله فتنه‌انگیزی‌های جدیدی در منطقه به وجود آوردند و مسئله اقلیم کردستان عراق در ادامه سیاست‌های اختلاف‌افکنی آنها بود که با تدیبر دولت و ملت کردستان عراق پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما