شناسهٔ خبر: 22663467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در روستای ملگه آبدان؛

یادواره شهید عباس ابراهیمی برگزار شد

شهرستان دیر - یادواره شهید عباس ابراهیمی آبروی محله با حضور اقشارمختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در روستای ملگه از توابع آبدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه موقت آبدان پنجشنبه‌شب در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

حجت الاسلام مصطفی ارتفاعی ادامه داد: از زمان کلاس و مدرسه شهید ابراهیمی را می‌شناختم؛ همکلاس ایشان بودم و یکی از دانش آموزان ممتاز بود. شهید عباس ابراهیمی حرمت پدر و مادر و مردم را نگه می‌داشت.

وی در  بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برنامه کوتاه مدت و بلند مدت دارند بیان کرد: اولین برنامه آنها محو کامل اسلام و دوم تلاش برای محو کامل انقلاب و نظام است.

ارتفاعی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند جامعه بر اساس تفکر آمریکایی و اسراییلی کند و آنان از اسلام حضرت محمد ترس و هراس دارند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: یادواره‌های آبروی محله در روستاها و محله‌ها کار بزرگی است و نیاز است این یادواره‌ها به صورت ماهانه برگزار شود.

پایان بخش مراسم مداحی توسط یکی از مداحان بود و با حضور فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر و مسئولان بخش از خانواده شهید عباس ابراهیمی آبروی محله تجلیل شد.

نظر شما