شناسهٔ خبر: 22663374 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بازدید رئیسی از مناطق زلزله‌زده +عکس

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت:طلاب در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درس و بحث را رها کرده‌اند تا به مردم زلزله‌زده در این منطقه یاری رسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با دانشجویان علوم و تحقیقات تهران در یکی از چادرهای امدادی در این شهر اظهار داشت: دانشجویان و طلاب در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درس و بحث را رها کرده‌اند تا به مردم زلزله‌زده در این منطقه یاری رسانده و خالصانه خدمت کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از زحمات این گروه‌ها در امدادرسانی به زلزله‌زدگان بیان کرد: گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی دانشجویان که ارائه شد بسیار پربار بود زیرا کاری آگاهانه و با بصیرت در جهت انسجام‌بخشی به نیروهائی که در این منطقه در حال خدمت هستند انجام شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: بدون شک این حرکت جهادی دانشجویان و طلاب ذخیره آخرت خواهد بود زیرا در روایات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب آمده که گره‌گشایی از امور مردم بعد از انجام واجبات و ترک محرمات مهمترین وسیله قرب الی الله است.

 

وی تصریح کرد: با چنین حضور و تلاشی از سوی دانشجویان هر حرکت بدخواهان در نطفه خفه خواهد شد و بدانید که حضور شما بسیار اثربخش است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دانشجویان و طلاب که برای خدمتگزاری به این منطقه آمده‌اند به یاد داشته باشند که این خطه، سرزمین مردان و زنان غیوری است که سالهای در برابر دشمنان این کشور ایستادگی کردند و اسم مردم استان کرمانشاه به غیرت و ایستادگی شناخته می‌شود.

 

رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشکلات و آلام ناشی از زلزله و دلهای داغدار خانواده‌ها با حضور شما التیام یابد.

منبع: تسنیم

نظر شما