شناسهٔ خبر: 22663305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار:

سیستان و بلوچستان با چهار اثر ثبت جهانی به برند تبدیل شده است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چهار اثر ثبت جهانی شهر سوخته، تالاب هامون، کویر لوت و روستای کلپورگان سراوان زمینه ساز برند شدن این استان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علی اصغر جمشید نژاد پنجشنبه شب در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان اظهار داشت: این آثار مهم و تاریخی استان که در سه سال اخیر به ثبت جهانی رسیده زمینه را برای افرادی که اهل جستجو و نگاه متفاوت به پیرامون خود هستند فراهم کرده است.
وی ادامه داد: برای خارج شدن سیستان و بلوچستان از ناشناخته بودن اقدامات ارزنده ای در چند سال اخیر از جمله برگزاری نشست های ملی و بین المللی و معرفی استان در سال 96 به عنوان مقصد ناشناخته ایرانیان انجام شده که زمینه ساز دستاوردهای خوبی در معرفی استان بوده است.
وی افزود: عکاسان شرکت کننده در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران با گرفتن عکس های جذاب از سیستان و بلوچستان می توانند زمینه ساز جذب علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ کهن این منطقه باشند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهترین متولیان فرهنگ خود افراد جامعه هستند و دولت می تواند به عنوان حامی تاثیر گذار باشد.
به گزارش ایرنا نفرات برگزیده جشنواره ملی عکس نگاران در 2 بخش چشم انداز شهری و طبیعت معرفی شدند.
محمد همتی، بردیا سعادت و سروش جوادیان به ترتیب در بخش چشم انداز طبیعت به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و سعید عرب زاده نیز مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت و در بخش چشم انداز شهری نیز مجید شقایی فلاح، اسحاق آقایی و زبیر موحد به عنوان اول تا سوم و حامد غلامی نیز شایسته تقدیر انتخاب شدند.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

انتهای پیام /*

نظر شما