شناسهٔ خبر: 22663256 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری‌ها ـ

تاکید وزیر ارشاد بر نقش بارز اجلاس محبان اهل بیت(ع) در تقویت وحدت جهان اسلام

ابنا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها با حضور علمای شیعه و سنی را در تقویت وحدت جهان اسلام تاثیرگذار دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید عباس صالحی در حاشیه مراسم پایانی اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری ها گفت: جهان اسلام در شرایط سخت و دشواری قرار دارد، آنچه که موجب می شود جهان اسلام به هم متصل شود، سه عنصر اصلی توجه به قرآن کریم، پیامبر اکرم(ص) و محبت اهل بیت(ع) است.

وی عنوان کرد: این سه ضلع می تواند جهان اسلام را به هم نزدیک کند و جریان هایی که تلاش می کنند فضای اسلام را متشنج کرده و دنیای اسلام را با آشوب و تفرقه همراه کنند، از بین بروند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاس محبان اهل بیت(ع) گفت: خوشبختانه این اجلاس به این موضوع توجه دارد و در این همایش فرق مختلف اهل سنت و اهل تشیع شرکت کردند و نظرات خود را بیان می کنند.

شایان ذکر است "نخستین اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری ها" به همت مجمع جهانی بیداری اسلامی و با همکاری نهادهای مختلف - از جمله مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم السلام - از دیروز چهارشنبه 1 آبان 1396 در سالن اجلاس سران در تهران آغاز شد و امروز به پایان رسید.

.............................
پایان پیام/ 268

نظر شما