شناسهٔ خبر: 22663172 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فراهانی:

هنر نباید در پای هیچ دولتمردی خرج شود

بازیگر سینما و تئاتر گفت: هنر امانت شریفی است که نباید در پای هیچ دولتمردی خرج شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تئاتر در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین طلوع با اشاره به اینکه بستر فراهم‌شده برای تئاتر به ویژه در شهرستان‌ها زخمی است، گفت: به دلیل بالا بودن توانمندی بازیگران و هنرمندان در شهرهای مختلف کشور، برنامه‌های بسیار شاخص و زیبایی را از هنرمندان غیرپایتخت‌نشین شاهد هستیم که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: برای اعتلای هنرهای نمایشی نیازمند اتحاد و همبستگی بیشتر اهالی تئاتر هستیم و هنرمندان می‌بایست به مانند انگشتان دست یکدست بوده و در کنار هم کار کنند تا به اوج رسیدن هنر فاخر نمایشی را در صحنه‌های مختلف شاهد باشیم و روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان آن افزوده شود.

وی به روان‌درمانی فوق‌العاده هنرهای نمایشی در ذهن مخاطبان اشاره کرد و یادآور شد: دلبستگی و علاقه هنرمندان تئاتر در شهرستان‌ها به مراتب بیشتر از تهران بوده و ظهور و معرفی بسیاری از استعدادهای موفق نمایشی از شهر‌ها و مناطق کوچک کشور رخ می‌دهد.

این هنرمند سینما و تئاتر کشور با اشاره به اینکه هنر امانت شریفی است که نباید در پای هیچ دولتمردی خرج شود، افزود: هنرمندان تحت هیچ شرایطی نباید به خود اجازه خرج کردن قداست هنر را بدهند، چرا که وظیفه اصلی آنان بیان آلام و دردهای مردم و مطالبه‌گری از مسؤولان در مقابل دغدغه‌های جامعه است.

نظر شما