شناسهٔ خبر: 22662953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبرهایی کوتاه از فارس

از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان تا بیمه محصولات کشاورزی در فارس را در اخبار کوتاه بخوانید.

صاحب‌خبر -
خبرهایی کوتاه از فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، طرح ملی هر مسجد یک حقوقدان با بررسی مسائل و مشکلات حقوقی مردم منطقه قصردشت شیراز در فارس آغاز شد. در این طرح هر هفته مسوولان قضایی استان با حضور در یکی از مساجد شهر مسائل و مشکلات حقوقی مردم را بررسی می‌کنند.
***
در قالب اجرای طرح مکنا، ساختمان پلیس آگاهی فارس با اعتبار یک میلیارد تومان صبح امروز در شیراز به بهره برداری رسید. در طرح مکنا اماکن نظامی استان بهسازی و به تجهیزات روز مجهز می‌شود.
************
سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در جمع بیش از ۶۰۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های فارس، بسیج را پشتوانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی دانست وگفت: اگر دشمن در دل خود نگرانی دارد علتش افزایش تفکر بسیجی است.
**********
خبرهایی کوتاه از فارسقبور شهدای فارس امروز گلباران شد.
********
موزه تاریخی و فرهنگی فسا با بخش‌های آثار و اسناد تاریخی و باستانی، فرهنگ مردم، گنجینه سنگ و فناوری آموزشی در حال آماده سازی است و تا پایان آذر راه اندازی می‌شود. مردم می‌توانند در صورت داشتن آثار تاریخی آن‌ها را به این موزه امانت یا اهدا کنند.
**
حجت الاسلام موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در همایش وقف و روحانیت با بیان اینک یک ششم موقوفات کشور در فارس وجود دارد مبلغان دینی را هسته اصلی ترویج وقف دانست.
*********
مردم شهرستان‌های گراش و لامرد، کمک‌های خود را در قالب مواد خوراکی، بهداشتی، پوشاک، و وسایل زندگی به غرب کشور ارسال کردند. مردم بیضا هم ۲۰ هزارسی سی خون برای کمک به آسیب دیدگان اهدا کردند
**
مصطفوی مدیر صندوق بیمه کشاورزی فارس در لامرد گفت: پارسال بیش از ۱۵۸ هکتار از ز خبرهایی کوتاه از فارسمین‌های زراعی و بیش از ۷۰ هزار هکتار از باغ‌ها، بیش از ۲۸۰ هکتار از منابع طبیعی و بیش از ۴۰۰ هزار راس دام در استان بیمه شدند.
**
به مناسبت هفته بسیج ۱۷۰ بیمار در بیمارستان امام محمد باقر قیروکارزین رایگان درمان شدند.
**
امروز مه جاده های لامرد را پوشاند.

نظر شما