شناسهٔ خبر: 22662872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال

«بالان صنعت شیراز» بازی برده را در ثانیه‌های پایانی مساوی کرد

R41382/P1377/S6,61/CT7

تیم بالان صنعت شیراز در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول در مقابل تیم رعد پدافند مشهد به تساوی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال تیم بالان صنعت شیراز در دیداری خانگی مقابل رعد پدافند مشهد قرار گرفت که نهایت این دیدار پرگل با نتیجه 4 بر 4 به تساوی انجامید.

این دیدار در سالن کمیته امداد شیراز با تاخیر نیم ساعته برگزار شد، در ابتدا تیم میزبان دو گل عقب افتاد اما توانست با سه گل از حریف خود پیشی بگیرد.

در ادامه بازی بازیکن تیم رعد پدافند مشهد از زمین اخراج شد و فرصت گلزنی بیشتر برای تیم بالان صنعت ایجاد شد و توانستند گل چهارم را نیز به ثمر برسانند اما تیم بازیکنان رعد دست از تلاش برنداشتند و با زدن گل سوم اختلاف خود را به حداقل رسانند و در ادامه نیز با فشار زیادی که به دروازه حریف آوردند توانستند در ثانیه‌های پایانی دیدار گل تساوی را به ثمر برسانند.

گل‌های این دیدار را محمد دهخدایی (2 گل)، محمد قاسمی، مسعود فلاحی برای بالان صنعت و جمال توکلیان، محمدرضا رحمانیان و مهران برابرپور (2 گل) برای رعد پدافند مشهد گلزنی کردند.

در دیگر دیدارهای این هفته شاهد تهران 7 بر 5 مقابل اهورا بهبهان شکست خورد، دیدار ساکا پخش سقز و مبل کریمی البرز با نتیجه 5 بر 5 به تساوی انجامید. پیمان شاهرود نیز مقابل اتحاد صالحین ورامین 2 بر 2 به تساوی دست یافت.

تیم بالان صنعت شیراز با این یک امتیاز 4 امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت. تیم‌ اهورا بهبهان با 12 امتیاز، مبل کریمی البرز با 10 امتیاز، رعد پدافند مشهد با 8 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما