شناسهٔ خبر: 22662824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

با وجود بسیج هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد بود

به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر چهارشنبه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف بوده

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر چهارشنبه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف بوده است.
وی ادامه داد: بی‌ تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج، یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.
همتی خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌ های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی و نیل به اهداف بلند قله ‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می ‌سازد.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: بسیج تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و آرمان های امام راحل به نیرویی پرصلابت در راستای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده و افتخار همه ایرانیان است.
همتی در این پیام آورده است: بسیج به عنوان مظهر مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ایران امروز در حوزه هایی چون سازندگی و محرومیت زدایی، اعتلای فرهنگ دینی و ملی و اندیشه ورزی و تولید علم و مقاومت در برابر استکبار و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی کارنامه ای درخشان از خود به جا گذاشته است.
در بخش پایانی این پیام نیز آورده شده است: اینجانب ضمن گرامی داشت هفته بسیج، این مناسبت را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای ، بسیجیان گرانقدر و ملت بزرگ ایران بویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
29 آبان تا پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی (ره) در سال 1358 به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.

نظر شما