شناسهٔ خبر: 22662823 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فیضیان خبرداد:

ارسال ۴۲٨ مقاله به کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی

گروه فرهنگی: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان از ارسال 428 مقاله به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی در استان لرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد فیضیان،  معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی که  امروز پنج‌شنبه، دوم آذر در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش تطبیقی به شناخت تفاوت‌ها و شباهت‌ها و شناخت تجربیات کشورها در حوزه‌ی آموزش و پرورش می‌پردازد، تا از تکرار خطاها کاسته شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه لرستان، در زمینه‌ی مدیریت آموزشی و روانشناسی تربیتی، زیرساخت‌سازی‎های خوبی انجام داده تا مطالعات تطبیقی، تقویت شود.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان مطالعات تطبیقی، را عامل موفقیت در برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: تقویت مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش، باعث موفقیت در برنامه‌ریزی، برای زندگی بهتر می‌شود.
فیضیان اعلام کرد: با فراخوان این همایش بین‌المللی 428 مقاله به این کنفرانس فرستاده شده که از این تعداد 25 مقاله به‌صورت فارسی شفاهی و 23 مقاله به‌صورت شفاهی انگلیسی، ارائه خواهد شد.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان یادآورشد: همچنین 40 مقاله دیگر نیز در قالب پوستر، پذیرفته شده‌اند.
وی اضافه کرد: کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی شامل پنل‎های ارائه مقاله است که طی امروز و فردا خواهد بود.

نظر شما