شناسهٔ خبر: 22662812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استاد برجسته حوزه علمیه قم: داعش هیچ ارتباطی با دین مبین اسلام نداشت

آیت الله سید محمد سجادی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: نابودی داعش یک فتح مبین برای دنیای اسلام است وباید از رهبر معظم انقلاب، سرلشکر

صاحب‌خبر - آیت الله سید محمد سجادی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: نابودی داعش یک فتح مبین برای دنیای اسلام است وباید از رهبر معظم انقلاب، سرلشکر قاسم سلیمانی، آیت الله سیستانی وسایر مجاهدان این عرصه، سپاسگذار باشیم.
وی ادامه داد: داعش از سوی دشمنان اسلام، حمایت مالی، تشکیلاتی و تبلیغاتی می شد و آنها با تمام توان و قوا، برای اشغال همه منطقه آمده بود.
آیت الله سجادی خاطرنشان کرد:در نابودی داعش تدابیر رهبر معظم انقلاب، فتوای آیت الله سیستانی و انسجام ایجاد شده در منطقه و راهبردهای فرمانده سپاه قدس، نقش بسیار تعیین کننده و کلیدی داشت.
وی ادامه داد: با پایان داعش، وعده خداوند متعال در مورد ذلت ظالمان محقق شده است، آنها به هیچ کس اعم از زن و مرد، پیر و جوان، مسجد، کلیسا و کنیسه و ... رحم نمی کردند و گروهی به تمام معنا، تروریستی و ویرانگر بودند.
آیت الله سجادی گفت:مجاهدان اسلام در برابر این گروه وحشی و مورد حمایت استکبار و ارتجاع منطقه، سینه سپر کرده و با تمام وجود ایستادند.
وی ادامه داد: در هشت جنگ تحمیلی نیز همه کشورها به صدام انواع تسلیحات و امکانات را می دادند ولی در اختیار کشور ما حتی سیم خاردار هم نمی دادند ولی درنهایت اتحاد و وحدت باعث پیروزی ما شد.
وی گفت: داعش نیز در نتیجه اتحاد و انسجام ایجاد شده در منطقه نابود شده و خود و حامیان وی شکست مفتضحانه ای را دریافت کردند.
آیت الله سجادی خاطرنشان کرد: آنها از هر روزنه ای دنبال جبران این شکست و ذلت هستند و همه باید مراقب نقشه های شیطانی آنها واستکبار باشیم تا بار دیگر با نام دیگری ظهور نکنند.
وی با بیان اینکه نام داعش با خشونت، فساد و ویرانگری عجین شده است، گفت: نام، نشان و پرچم این گروه جز فساد، کشتار و ظلم چیز دیگری در اذهان افکار عمومی جهان تداعی نمی کند و اینها هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارند.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام

نظر شما