شناسهٔ خبر: 22662548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله محمدی عراقی در بازدید از مناطق زلزله زده:

تمهیدات لازم برای اسکان مردم زلزله زده اندیشیده شود

آیت الله محمود محمدی عراقی گفت: باید تمهیدات لازم در راستای اسکان مردم زلزله زده در کانکس های موقت اندیشیده شود تا با فرارسیدن فصل سرما دچار مشکل نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شامگاه امروز با حضور در منطقه زلزله زده سرپلذهاب با مردم این منطقه دیدار کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه بازدید از روستاهای زلزله زده تصریح کرد: مردم غرب کشور همواره پاسدار ارزشهای انقلاب در دوران دفاع مقدس و هم اکنون در صیانت از مرزها هستند.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه نشان دهنده پاسداری، استقامت و ولایتمداری مردم این مرز و بوم است.

آیت الله محمدی عراقی در ادامه با بیان اینکه کمک های مردمی به منطقه زلزله زده سرپلذهاب بی سابقه است بیان داشت: باید تمهیدات لازم در راستای اسکان مردم زلزله زده در کانکس های موقت اندیشیده شود تا با فرارسیدن فصل سرما دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: امید است با مدیریت و هماهنگی بیشتر بتوان باری از دوش مردم زجر دیده این منطقه برداشت.

گفتنی است آیت الله محمدی عراقی از روستاهای حاشیه شهرستان سرپلذهاب بازدید کرد و در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت./8571/پ۲۰۲/ب۱

 

 

نظر شما