شناسهٔ خبر: 22662410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه تبریز: آمریکا با شکست در عراق و سوریه به دنبال ایجاد ناامنی دیگری در منطقه است

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دولت آمریکا با شکست در کشورهای عراق و سوریه در پی ایجاد ناامنی دیگری در منطقه و کشورهای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی جایگاه مبارزه با استکبار در فرآیند انقلاب اسلامی در مرند با اشاره به تحولات منطقه افزود: مردم کشورهای اسلامی باید هوشیار بوده و راه نفوذ آمریکا بر کشورها را ببندند و توطئه های آن را در منطقه خنثی کنند.
وی با اشاره به پیرزوی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مردمی توسط امام خمینی (ره) یادآوری کرد: بسیج به عنوان یک قدرت عظیم در مقابل استکبار جهانی بوده و خدمات بسیج در همه عرصه ها نمایان است.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: اکنون شاهد گسترش بسیج در بین مسلمانان جهان هستیم چرا که آنان به حقیقت پاکی و درستی این نهاد مردمی پی برده اند و متوجه شده اند که توسط این نهاد می توان بر تمامی فتنه های دشمن غلبه کرد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: مبادا نیروهای بسیجی کشورهای ایران، عراق و سوریه در پی شکست داعش چنین خیال کنند که قدرت سلطه به پایان رسیده است بلکه باید آگاه تر از گذشته بوده و خود را برای مقابله با دست نشانده های دولت های کشورهای غربی آماده کنند.
وی با تقدیر از برگزارکنندگان کارگاه های بصیرت افزایی و روشنگری در مرند گفت: با برگزاری چنین برنامه هایی برای نوجوانان و جوانان در سراسر استان می توان اهداف حقیقی انقلاب اسلامی را در ذهن و جان آینده سازان کشور نهادینه کرد.
امام جمعه مرند نیز در این مراسم از ادامه برگزاری چنین کارگاه هایی در این شهرستان برای جوانان در سال جاری خبر داد و گفت: این کارگاه یک روزه با همت ستاد برگزاری نماز جمعه، حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) و سپاه ناحیه مرند در اردوگاه پیام با هدف بصیرت افزایی و دشمن شناسی توسط روحانیون برای 250 نفر از دانش آموزان برگزار شد.
حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: در سال جاری بیش از 9 برنامه بصیرت افزایی برای دانش آموزان در این شهرستان برگزار شده است که از میان آنان می توان برگزاری کارگاه های آموزشی امام صادق (ع) و جایگاه مبارزه با استکبارستیزی در فرآیند انقلاب اسلامی را به عنوان برنامه های شاخص نام برد.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد
8023/518

انتهای پیام /*

نظر شما