شناسهٔ خبر: 22662317 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبرداد:

افزایش مراکز ارائه خدمت به کودکان کار تا پایان سال

خبرگزاری مهر

در حال حاضر ۱۶ مرکز ارائه خدمات به کودکان کار راه اندازی شده که تعداد این مراکز تا پایان سال به ۲۰ مرکز افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، رضا قدیمی در مراسم جشن کودکان کار با بیان اینکه شهرداری تهران در حال حاضر ۱۶ مرکز پرتو مخصوص ارائه خدمات به کودکان کار و خیابانی راه اندازی کرده است، گفت: هم اکنون ۳ هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در این مراکز که توسط سازمان‌های غیردولتی اداره می‌شوند، حضور دارند.

قدیمی با اشاره به اینکه تعداد مراکز پرتو تا پایان سال افزایش خواهد یافت، گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تعداد این مراکز به ۲۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: با افزایش تعداد مراکز پرتو تا پایان سال، ظرفیت این مراکز نیز از ۳ هزار به ۳ هزار و ۵۰۰ مرکز افزایش می‌یابد. خدمات پزشکی، درمانی، مددکاری، روانشانسی بخشی از خدماتی است که در مراکز پرتو ارائه می شود.

قدیمی با اشاره جانمایی مراکز پرتو در ۲۲منطقه تهران گفت: این مراکز در تمامی مناطق تهران پیش بینی شده که به طور طبیعی در مناطقی از جمله مناطق ۱۷،۱۸،۱۹،۲۰و ۲بیشتر است.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران افزود: تا پایان سال برنامه های ویژه ای برای کودکان کار و خیابانی در بخش های مختلف پیش بینی شده که می توان به برنامه های حمایتی و تفریحی اشاره کرد.

نظر شما