شناسهٔ خبر: 22662206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری ۶۸۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۶۸۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد اکبری بعد ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج ۶۸۵ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که حضور بسیجیان در گلزارهای شهدا و نمازهای جمعه وخدمات‌رسانی مردم توسط گروه‌های جهادی از برنامه‌های شاخص در این هفته است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر سپاه استان ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۰۰ نفر را به منظور امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال کرده و میزان ۴۰۰ میلیون ریال وام به هر خانواده برای بازسازی و ساخت خانه پرداخت شده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نوسازی و بازسازی خانه های مردم در شش روستا با ۱۲۰ خانواده به سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری واگذار شده است.

اکبری بیان کرد: با توجه به کاهش دما و بارندگی در سطح کشور به ویژه مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مردم این استان به وسایل گرمایشی نیاز دارند که مسئولان مربوطه باید این مهم را اولویت قرار داده و مردم آسیب دیده را حمایت کنند.

نظر شما