شناسهٔ خبر: 22662041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

ایجاد اشتغال و ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد مورد حمایت است

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: ایجاد اشتغال و ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد در هرمزگان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی کمیته امداد را نهادی تاثیرگذار در یاری رساندن به اقشار نیازمند جامعه دانست و عنوان کرد: در حوزه‌های تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان و توجه ویژه به ساکنان جزایر هرمزگان کمیته امداد می‌تواند برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام اقدامات خود داشته باشد.

وی ادامه داد: با استفاده درست از منابع تسهیلات ارزان قیمت باید در این بخش‌ها به شکل مطلوبی کار کنیم تا در کوتاه مدت شاهد اثرات و نتایج آن باشیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های متعدد هرمزگان، افزود: در سه بخش پرورش ماهی در قفس، پرورش میگو و کشاورزی به شیوه گلخانه‌ای برنامه‌های مناسبی در هرمزگان در حال اجراست که اشتغال بسیار خوبی را در استان ایجاد می‌کند.

همتی تصریح کرد: این آمادگی را داریم که با همکاری حوزه اقتصادی کمیته امداد شرایط را برای اشتغال جوان‌های تحصیل کرده خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در این بخش‌ها در هرمزگان فراهم کنیم.

وی گفت: آمادگی هرنوع کمک و حمایت از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در هرمزگان به خصوص در حوزه‌های اشتغالزایی و ساخت مسکن برای مددجویان را داریم.

نظر شما