شناسهٔ خبر: 22661841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده لشگر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله(ص) :

باید مراقب توطئه های جدید استکبار جهانی و گروه های تکفیری باشیم

ورامین- فرمانده لشگر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: باید مراقب توطئه های جدید استکبار جهانی و گروه های تکفیری باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اسداللهی شامگاه پنج شنبه درمراسم اولین شهید دفاع مقدس ورامین که در روستای «جعفرآباد» برگزار شد، طی سخنانی گفت: اگرکسی بخواهد از تاریخ انقلاب سخن بگوید به ناچار باید از نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی نیز سخن بگوید.

وی افزود: نمی توان از تاریخ انقلاب گفت، اما حرفی از رشادت های مردم ورامین نزد، مردم ورامین جزو اولین های انقلاب هستند، درود بر غیرت و مردانگی مردم ورامین که از پیش قراولان انقلاب بودند ونقش آنان  در دفاع مقدس نیز فراموش نشدنی است. 

فرمانده لشگر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله(ص) سپس به شکست شجره خبیث داعش اشاره کرد و افزود: امروز امت اسلامی امنیت و آرامش دارد و این در حالی است، که دشمن سعی داشت کشور ما را ناامن جلوه دهد.

وی افزود: این امنیت و آرامش کشور ما مرهون دفاع جانانه شهدای مدافع حرم است و تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور ما باشد به این نظام و انقلاب آسیبی نخواهد رسید.

اسداللهی اضافه کرد: امروز دفاع از حرم ادامه دفاع مقدس است و شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

 فرمانده لشگر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله(ص)  بر هوشیاری در مبارزه با گروه های تکفیری تاکید کرد و افزود: درست است، که داعش نابود شد، اما هنوز گروه های تکفیری و توطئه های مستکبرین جهان وجود دارد و باید آگاه باشیم.

وی بر پیروی از ولایت فقیه در برابر فتنه ها تاکید کرد و افزود: نباید راه را گم کنیم و در پیروی از ولایت فقیه لحظه ای تردید داشته باشیم.

نظر شما