شناسهٔ خبر: 22661836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری فروشگاه اقتصاد مقاومتی پایگاه بسیج خواهران ۱۹دی

پایگاه بسیج خواهران ۱۹دی باجک، فروشگاه و نمایشگاهی از محصولات دست سازه در چهار امامزاده واقع در خیابان آیت الله حائری به مدت سه روز برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از قم، حاج رضایی فرمانده پایگاه خواهران ۱۹دی باجک به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه و فروشگاهی در چهار امامزاده واقع در خیابان آیت الله حائری برگزار کرد. وی در مصاحبه با خبرنگار پانا در خصوص هدف برگزاری گفت: غرفه ها هم برای نمایش است و هم برای فروش؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه و فروشگاه سه روزه این بوده است که اولا مربی هایی که در طول سه سال اخیر در پایگاه ابتدا کار آموز بوده و سپس با گذراندن دوره های آموزش، مربی شده اند تشویق شوند.
وی در ادامه افزود: دوم اینکه تبلیغی باشد برای مربیانی که در کارشان همچون نمد دوزی، تیکه دوزی، هنر های دستی، قالی بافی، سرویس آشپزخانه و ... پیشرفت داشته اند و اکنون خواهان کار آموزان بیشتری هستند و هم اینکه دور هم بودن خواهران بسیجی موجب رونق بیشتر پایگاه و حلقه های صالحین می شود.
وی درمورد برنامه هایی که این سه روز اجرا خواهد شد، افزود: خانم ها از ساعت ۸صبح الی نماز ظهر و عصر و بعدازظهر از ساعت۱۵ الی نماز مغرب و عشاء در اینجا مشغول به فعالیت هستند. پنجشنبه ساعت ۱۰صبح، چهار امامزاده میزبان سرهنگ میرزایی ، مسئول جهاد سازندگی ناحیه امام حسین (ع) جهت سخنرانی درمورد اقتصاد مقاومتی است؛ همچنین بعدازظهر پنجشنبه، هاشمی یکی از راویان جنگ تحمیلی جهت راوی گری حضور خواهد یافت؛ روز جمعه نیز دعای ندبه برگزار می شود و جشنواره غذا هم در دو روز آینده پا بر جاست‌.

/ نازنین حدادی /

نظر شما