شناسهٔ خبر: 22661715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رویدادهای خبری برگزیده شهرستان ها

خلاصه اخبار شهرستان ها را در بسته خبری امروز دنبال کنید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان؛

شش وقف جدید در اران و بیدگل
حجت الاسلام روان رییس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته وقف، شش وقف جدید به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در این شهر ستان وقف شده است.

همایش ستارگان کویر
همایش ستارگان کویر در سالن همایش های کانون شهید عربیان آران و بیدگل برگزار و از 58 نفر از برترین‌های کنکور سراسری سال 96 این شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

اعزام دانش اموزان شاهین شهری به سرزمین های نور
محمد اسماعیل زاده رییس آموزش وپرورش شهرستان شاهین شهر گفت: 185 دانش آموز دختر این شهرستان در غالب اردوی راهیان نور با هفت دستگاه اتوبوس  جهت بازدید از  مناطق عملیاتی به  جنوب  کشور اعزام شدند

آیین تکریم و معرفی رئیس دانشگاه آزاد شاهین شهر
احمد آذین دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه های  آزاد استان اصفهان  در آیین تکریم و معرفی رئیس دانشگاه آزاد شاهین شهر گفت: شهرک فناوری آزاد(شفا) دانشگاه آزاد اسلامی این شهر ستان به عنوان اولین مجری این طرح در استان اصفهان با 850 میلیون ریال هزینه راه اندازی شده است .

رژه موتوری در شهرستان نطنز
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و جشن پیروزی جبهه مقاومت مراسم رژه موتوری با حضور یگانهای موتوری دستگاههای اداری شهرستان نطنز از میدان بیت المقدس تا گلزار شهداء این شهر ستان برگزار شد.

نهمین جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان استان اصفهان در فلاورجان
مهدی اسدی رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات بازیهای بومی ،محلی ویژه بانوان در شهرستان فلاورجان گفت: دراین دوره از مسابقات 230 نفر از 21 شهرستان استان به رقابت می پردازند که برترین های آنها به عنوان نماینده استان به مرحله کشوری که در اردیبهشت ماه برگزار میی شود راه پیدا می کنند.

اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار در طرح های جاده ای دهاقان
داریوش امانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در حاشیه بازدید از طرح های جاده ای دهاقان،گفت : ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرگذر شهر گلشن دهاقان اختصاص یافت.

نیاز به 8 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و اتصال شبکه فاضلاب شهر باغ بادارن
اردشیر محمدی شهردار شهر باغ بادارن با بیان اینکه فاضلاب بیش از 32 روستای در بخش باغ بادارن بالادست سدچم آسمان به رودخانه زاینده رودی سرازیر می شود گفت: برای تکمیل شبکه فاضلاب در بخش باغ بادران به بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نیاز به اعتبار برای بازسازی محوطه کشتارگاه در اردستان
محمد تقی کیانی معاون فرماندار شهرستان اردستان با اشاره یه اینکه یک میلیارد ریال برای ساخت اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره اختصاص داده شده است بیان داشت: بازسازی محوطه و مجموعه این کشتارگاه نیازمند بیش از2میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار است.

 

نظر شما