شناسهٔ خبر: 22661696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی خودرویی در اردستان 2 کشته و 9 زخمی به جا گذاشت

صاحب‌خبر -

'ولی الله سلامی زاده' روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یک دستگاه خودروی سمند ساعت 15 در محور اردستان به مهاباد (سه کیلومتر پس از پلیس راه) واژگون شد که در نتیجه آن همه 11 نفر سرنشین خودرو آسیب دیدند.
وی افزود: خودروی واژگون شده حامل اتباع خارجی (افغانستان) بوده و شرایط یکی از آسیب دیدگان وخیم است و در بیمارستان‌ شهید بهشتی اردستان بستری می باشد.
مسئول امور پایگاه ‌های حوادث و فوریت ‌های پزشکی شهرستان اردستان بیان کرد: علت واژگونی خودرو و بروز حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می باشد اما لغزندگی جاده، ناتوانی راننده در کنترل خودرو، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ یا رعایت نکردن حق تقدم دلیل بروز چنین حادثه هایی است.
سلیمان پور، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان پیش تر از کاهش 5.4 درصدی آمار تلفات حوادث ترافیکی (661 نفر) طی هفت ماهه امسال به نسبت مدت مشابه در سال گذشته و همچنین زخمی شدن 15 هزار و 668 نفر در جاده های این استان خبر داده بود.
6 پایگاه فوریت های پزشکی پیش‌بیمارستانی با 42 نفر نیروی انسانی و 2 دستگاه آمبولانس به مردم اردستان خدمت رسانی می کند؛ این شهرستان با جمیت نزدیک به 43هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت اله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123

انتهای پیام /*

نظر شما