شناسهٔ خبر: 22661656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشنواره زمستانی ارس برگزار می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در همایش کاسبان امین، از برگزاری جشنواره زمستانی ارس برای رونق بازار این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

جشنواره زمستانی ارس برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارسافزود: در روزهای گذشته، جلسات هماهنگی مستمر برای برگزاری جشنواره و رفع رکود نسبی بازار برگزار شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، خدمات قطار چارتر رفت و برگشت تبریز - جلفا، همانند سال های گذشته ارائه خواهد شد.

عرب باغی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های جانبی از جمله برنامه های هنری نیز در این زمینه پیش بینی شده است و به زودی جشنواره زمستانی در منطقه آزاد ارس با برنامه های جذاب و ویژه برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای اصناف و بازاریان ارس را هستیم و برنامه های جشنواره ای رونق بازار ارس را بر اساس نظرات فعالان این عرصه انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درستکاری در تجارت و تولید، در نهایت می تواند به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور منجر شود و ارزش های مذهبی و آرمان های انقلابی می تواند به این وسیله به راحتی به کشورهای دیگر تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن تقوا و صداقت در کار یکی از دلایل مهم از دست دادن بازارهای صادراتی ایران است، تصریح کرد: خوشبختانه امروزه با تلاش برای فرهنگ سازی اصول و ارزش ها و رعایت استانداردها در صدد فتح دوباره بازارهای کشورهای همسایه هستیم.

عرب باغی کسب سود به هر طریق را عامل فساد دانست و افزود: برکت در تجارت با کسب رضایت مردم و رضایت خداوند ممکن می شود.

وی اظهار کرد: تجارت در ارس منجر به اشتغال بالایی شده است و اینکه نگاه انتقادی به گسترش تجارت در ارس داشته باشیم، منصفانه نیست.

انتهای پیام/خ

 برگزاری جشنواره زمستانی ارس 

نظر شما