شناسهٔ خبر: 22661351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نایب رئیس زنان فدارسیون فوتبال: رایزنی برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم فوتسال چین انجام شده است

نایب رئیس زنان فدارسیون فوتبال گفت: رایزنی های اولیه با توجه به درخواست کمیته فنی فوتسال برای انجام بازی تدارکاتی با تیم فوتسال زنان چین انجام شده و شانس زیادی برای برگزاری این دیدار پیش از حضور در رقابت های جام ملت های آسیا وجود دارد.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، لیلا صوفی زاده عصر پنجشنبه در حاشیه نخستین دیدار تدارکاتی تیم های فوتسال ایران و ایتالیا در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به منظور آماده سازی بیشتر فوتسالیست کشورمان و ارتقا سطح آمادگی تیم ملی فوتسال زنان با کشورهای چین، ژاپن و تایلند وارد مذاکره شدیم وخوشختانه این درخواست از سوی مسئولان کشور چین با استقبال مواجه و در صورتی که از نظر زمانی به تفاهم برسیم این دیدار برگزار می شود.
وی با بیان این که رقابت های فوتسال زنان جام ملت های آسیا از 12 اردیبهشت ماه سال آتی و به میزبانی تایلند برگزار خواهدشد گفت: افزایش دیدارهای تدارکاتی موجب ارتقا سطح آمادگی در کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 می شود.
صوفی‌زاده ادامه داد: با توجه به این که بهمن ماه 2 بازی دوستانه با روسیه داریم به دنبال این هستیم که بازی‌های دوستانه دیگر ما در سال 97 برگزار شود.
وی همچنین ازرایزنی های انجام شده با مسوولان تیم های ژاپن و تایلند برای انجام دیدارهای دوستانه خبر داد.
نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال گفت: هدف ما انجام بازی تدارکاتی در فرودین ماه سال 97 هست زیرا هم اکنون مسابقات لیگ برترفوتسال درحال برگزاری است.
صوفی زاده با بیان این که هدایت تیم فوتسال زنان ایتالیا را سرمربی سابق فوتسال مردان این کشور برعهده دارد، گفت: ایتالیا جز تیم های مطرح دنیا است و دیدار با تیم ایتالیا فرصت خوبی برای آماده سازی تیم ایران است.
وی افزود: پیشنهاد بازی با ایتالیا در کمیته فنی فدراسیون مطرح و مورد تایید کادر فنی قرار گرفت و امیدواریم این بازهای تدارکاتی به روند آماده سای تیم ایران کمک کند.
وی در پاسخ به سئوالی درخصوص چرا تیم فوتبال زنان تشکیل نمی شود، گفت: در آخرین جلسه کمیته فنی این مساله مطرح شد و قرار شد در اولین فرصتی رایزنی ها صورت بگیرد و تیم تشکیل شود.
نایب رئیس زنان فدارسیون فوتبال اضافه کرد: چون می خواهیم در یکی دو هفته آینده تیم ملی فوتبال بانوان تشکیل شود از سرمربی ایرانی بهره خواهیم گرفت تا در فرصت بعدی از یک مربی مجرب خارجی برای تیم ملی انتخاب کنیم.
ورزشی** 1724**3377
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما