شناسهٔ خبر: 22661182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نظر آیت‌الله علوی گرگانی درباره بسیج

مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در جامعه همچون رگ‌های بدن است که در تمام نیروهای جامعه نقش، حد و وظیفه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از معاونین این سازمان با آیت‌الله العظمی علوی گرگانی دیدار کرد.

 

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان عنوان نمود: بنده افتخار می‌کنم در خدمت بسیجیان هستم.آیت‌الله العظمی علوی گرگانی ادامه داد: امیدوارم بسیج برای ملت عزیز و انقلابی همواره مژده های بیشتری در پیروزی ها به ارمغان بیاورد.

 

ایشان بسیج را مسئله مردمی و اجتماعی دانسته و خاطر نشان کرد: بسیج عنوانی همگانی برای اقشار مختلف و حتی اقلیت های کشورمان است.آیت الله العظمی علوی گرگانی افزود: بسیج در جامعه همچون رگ‌های بدن می‌باشد که در تمام نیروهای جامعه نقش، حد و وظیفه دارد.

 

وی با تاکید بر توجه به رضایت خدا در تمامی کارها و اعمال گفت: واقعیت بسیج در کشور ما این گونه است که وجود بسیج برای جامعه ضروری می باشد.مرجع تقلید شیعیان مسئولیت بسیج را بسیار خطیر دانسته و برای موفقیت رییس سازمان بسیج مستضعفین دعا نمودند.

 

وی با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و مجاهدت رزمندگان در نابودی گروه های تکفیری خاطر نشان کرد: اگر نیت کارهایمان برای خدا باشد خدا بهترین جزا، پاداش و حقوق را به ما خواهد داد و اجر کریمانه الهی نصیب ما خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما