شناسهٔ خبر: 22661141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمهیدات ویژه برای ورزشگاه فینال جام جهانی روسیه

جهت تجهیز روشنایی ورزشگاه لوژنیکی مسکو بیش از ۷۵۰ لامپ ال‌ای‌دی نصب خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شورای شهر مسکو در نشست خبری اعلام کرد که جهت چشم‌اندازی روشن از ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان محل برگزاری مراسم و بازی‌های افتتاحیه، نیمه‌نهایی و فینال جام جهانی 2018 روسیه بیش از 750 لامپ ال‌ای‌دی نصب خواهند شد.

این تعداد از لامپ‌ها در مسیرهای پیاده‌روی منتهی به ورزشگاه لوژنیکی مسکو همراه با نورپردازی‌های معمارگونه و آثار تاریخی نصب می‌شوند تا جلوه زیبایی به محیط پیرامون بدهند.

کار بر روی طراحی معماری و هنری روشنایی محیط پیرامون ورزشگاه لوژنیکی مسکو هم‌اکنون در حال بحث و بررسی است و به نظر می‌رسد تا بهار سال 2018 میلادی این کار انجام شود. بهره‌برداری رسمی از نورپردازی و روشنایی خیره‌کننده اطراف ورزشگاه لوژنیکی مسکو با آغاز جام جهانی 2018 روسیه صورت خواهد گرفت.

روشنایی محیط پیرامون ورزشگاه لوژنیکی مسکو در تمام طول سال فعال خواهد بود و رنگ سفید گرمی در مرکز نورها خودنمایی می‌کند. در روزهای برگزاری بازی‌های جام جهانی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو، مخلوطی از نورهایی به رنگ بنفش، سبز، آبی و قرمز نمایان خواهد شد.

ورزشگاه لوژنیکی مسکو ماه گذشته میلادی برای اولین‌بار پس از بازسازی در بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال روسیه و آرژانتین مورد آزمایش رسمی قرار گرفت. ورزشگاهی که میزبانی 7 دیدار جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما