شناسهٔ خبر: 22660844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح بیمارستان صحرایی فوق تخصصی در پاسارگاد+فیلم

هم زمان باگرامیداشت هفته بسیج بیمارستان صحرایی با نام امام رضا (ع) به همت بسیج جامعه پزشکی فارس در شهرستان پاسارگاد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس بسیج جامعه پزشکی فارس در این مراسم گفت: در مدت پنج روز برپایی این بیمارستان خدمات پزشکی رادیولوژی و سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، گوش وحلق و بینی، ارولوژی، قلب، اطفال، زنان، ارتوپدی، مامائی، چشم پزشکی و دندانپزشکی به مردم ارائه می‌شود.
فرخ بهارلویی بیان کرد: به دلیل محرومیت بخش پاسارگاد علاوه برارائه رایگان خدمات پزشکی تمام دارو‌های مورد نیاز دراین بخش آورده شده که داروی مورد نیاز بیماران نیز بصورت رایگان در اختیار آنان قرارداده می‌شود.

اسماعیلی رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس نیز از خدمات به مردم بخش پاسارگاد در قالب سبد‌های معیشتی خبرداد و گفت: به دلیل محرومیت بخش پاسارگاد علاوه بر راه اندازی بیمارستان صحرایی خدماتی از جمله سبد معیشت، سبد لوازم التحریر، سبد ورزشی در این منطقه محروم ارائه خواهیم کرد.
وی همچنین از افتتاح سومین بیمارستان صحرایی در دهه فجر در بخش سیمکان جهرم نیز خبرداد.
گفتنی است این بیمارستان صحرایی توسط بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی سپاه فجر استان فارس در پاسارگاد برپا و به ارائه خدمات به مردم روستا‌های محروم این بخش می‌پردازد.

نظر شما