شناسهٔ خبر: 22660838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر

به دنبال نردبان برای بالا رفتن

پدیده در مشهد میزبان نفت تهران است. پدیده در هفته دوازدهم با ارائه یک بازی منطقی توانست پرسپولیس برانکو را در تهران متوقف سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام چند بازی آغاز خواهد شد. در این روز پدیده در مشهد میزبان نفت تهران است. پدیده در هفته دوازدهم با ارائه یک بازی منطقی توانست پرسپولیس برانکو را در تهران متوقف سازد. آنها فضاهای پرسپولیس را بستند و عملا موقعیت چندانی به این تیم ندادند. پدیده با رضا مهاجری به تیمی قابل احترام بدل شده است که رویای سهمیه هم دارد. در مقابل نفت تهران یک هالیوود به تمام معنا نشان داده است. آنها تیم‌شان را خوب نبسته‌اند و از نظر مهره با کمبودهایی مواجه هستند. گفته می‌شود سهمیه آسیایی هم از آنها گرفته شده است. نفت تیمی است که با توجه به فقر بازیکن بسته بازی می‌کند و هدف اولیه‌اش گل نخوردن است. باید دید آیا آنها می‌توانند به این هدف در مقابل پدیده برسند.

صنعت نفت آبادان در خانه میزبان سپاهان است. این دو تیم فصل شلوغی در نقل و انتقالات پیش‌فصل داشتند. سپاهان پس از یک دهه آقایی در فوتبال ایران چندسالی است وارد بحران شده است. این تیم در این فصل هم با صدر جدول فاصله دارد. هرچند هفته پیش توانست در خانه با سه گل تراکتورسازی را پشت سر بگذارد. البته صنعت نفت هم درگیر بحران‌هایی است. تقابل این دو زردپوش احتمالا دیدار جذابی خواهد شد.  

تراکتورسازی در خانه میزبان سپیدرود است. تراکتور با کمبود بازیکن مواجه است و به واسطه محرومیت از پنجره نقل و انتقالات ناچار شده به جوان‌های بومی روی بیاورد. آماده شدن این جوان‌ها هم پروسه‌ای زمان‌بر است. باخت هفته پیش تراکتور به سپاهان هم موقعیتش را در جدول به خطر انداخته است. یحیی در تراکتور معمولی کار کرده است. تقابل دو تیم 12 امتیازی نبردی است برای فرار از پایین جدول.  استقلال خوزستان هم میهمان پیکان است. استقلال خوزستان بحران مالی دارد، کمبود بازیکن هم دارد. بقای آنها در لیگ برتر بسیار سخت نشان می‌دهد، هرچند در هفته‌های اخیر کمی بهتر شده‌اند. در آن سو شاگردان جلالی فصلی بسیار درخشان داشته‌اند، درخششی که با برد پرسپولیس شروع شد و بردها هفته‌ها تداوم داشت. اما حاشیه‌های اخیر ایجاد شده ممکن است کمی در روند پیکان اخلال ایجاد کند، هر چند آنها نشان داده‌اند که تیمی باکیفیت هستند.

نظر شما