شناسهٔ خبر: 22660558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استان اصفهان دارای افتخارات و جایگاه رفیعی در ورزش کشور است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:استان اصفهان دارای افتخارات و جایگاه رفیعی در ورزش کشور است و نیاز به حمایت ویژه شهرستانی و استانی در امر مهم ورزش هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  امروز در مراسم افتتاحیه نهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی روستایی استان اصفهان در مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که افتخار میزبانی این دوره از مسابقات نصیب شهرستان فلاورجان شده است و امید است میزبان خوبی برای ورزشکاران روستایی و عشایر استان باشیم.

وی افزود: استان اصفهان دارای افتخارات و جایگاه رفیعی در ورزش کشور است و نیاز به حمایت ویژه شهرستانی و استانی در امر مهم ورزش هستیم چراکه در سال‌های اخیر شاهد افتخارآفرینی قهرمانان بسیاری در عرصه ملی و بین‌المللی از استان و به‌ ویژه شهرستان فلاورجان بوده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در امر مهم ورزش روستاهای استان صورت گرفته است که به‌ طور مثال ایجاد خانه‌های روستایی را می‌توان نام برد اما شأن و جایگاه مردم استان بیش از این است چراکه روستاییان عزیز همواره در صحنه‌های مختلف نظام کنار انقلاب اسلامی بوده‌اند و از ارزش‌های آن دفاع کرده‌اند که لازم است با دید وسیع‌تری به ورزش روستایی توجه شود.

وی تأکید کرد: اگر امکانات رفاهی و ورزشی برای روستاییان فراهم شود از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری خواهد شد و علاوه بر تأثیرگذاری این قشر در چرخه اقتصاد کشور سلامتی و تندرستی جامعه تضمین می‌شود و پرچم نظام جمهوری اسلامی نیز برافراشته‌تر خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به قهرمانان بسیار در زمینه‌های متفاوت ورزشی و جمعیت جوان شهرستان اگر امکانات و مکان‌های مناسبی وجود داشته باشد قطعاً شاهد افتخارآفرینی بسیاری در تمامی ورزش‌ها خواهیم بود.

موسوی لارگانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای احداث مکان‌های ورزشی جدید و مساعدت هرچه سریع‌تر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان به‌ خصوص در مرکز فلاورجان شاهد به ثمر رسیدن دغدغه‌های مردم باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

قول مساعد وزیر ورزش برای احداث مکان‌های ورزشی جدید در شهرستان‌ها

نظر شما