شناسهٔ خبر: 22660557 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در صومعه سرا افتتاح شد

رشت - ایرنا - نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی امروز (پنجشنبه) در محل پارکینگ شهرداری صومعه سرا افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام در مراسم افتتاح و بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در صومعه سرا به خبرنگار ایرنا گفت: وابستگی اقتصادی سرمنشأ سایر وابستگی ها به بیگانگان است.
احمد توکلی اظهار داشت: باید از تمام توان برای نجات از وابستگی ها در حوزه های سیاسی، فرهنگی و امنیتی بهره گرفت.
وی با اشاره به اینکه بسیج مردمی در هر عرصه ای ورود کند، موفق است، اظهار داشت: هر زمان ایران اسلامی به توانمندی های خود اتکا کرده، موفق بوده و نمونه بارز آن در صنایع دفاعی، خودکفایی و توانمندی کشورمان در این حوزه است.
فرمانده سپاه صومعه سرا نیز گفت: بیش از 170 محصول تولیدی در حوزه دام و طیور، گل و گیاه و صنایع دستی شهرستان در این نمایشگاه سه روزه ارائه شده است.
سرهنگ کیا عاشوری با اشاره به اینکه بیش از 17 غرفه در این نمایشگاه دایر شده ، افزود: در این نمایشگاه محصولات طرح های اقتصاد مقاومتی شامل عسل و قارچ، زعفران، شیرینی، ترشیجات، گلاب، تخم مرغ خانگی ، نان خشک، رب انار و گوجه و صنایع دستی ازجمله میناکاری، سفالگری، چرم دوزی، کیف و قلاب دوزی به نمایش گذاشته شده است.
وی به پتانسیل های شهرستان صومعه سرا در عرصه های تولیدی و محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای تولیدی خانگی و اقتصاد مقاومتی و تشویق به حضور بیشتر زنان و افراد جویای کار به سوی طرح های اقتصادی است .
همچنین امروز به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسئولان مزار شهدای گمنام و شهدای مسجد جعفری صومعه سرا را گلباران کردند .
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی ، تولمات و گوراب زرمیخ و بیش از 140 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: فرزاد حسن پور ** انتشاردهنده:کبیری
7292/2007

انتهای پیام /*

نظر شما